Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorKavanová, Klára
dc.date.accessioned2021-12-09T08:25:05Z
dc.date.available2021-12-09T08:25:05Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36271
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá znalostmi a zkušenostmi zákazníků s vlastními značkami obchodníků, které se také označují jako privátní značky. Hlavním cílem práce je zjistit, jaké názory mají zákazníci na konkrétní privátní značky vybraného maloobchodního řetězce Albert. Teoretická část analyzuje dostupnou literaturu převážně v oblasti značek, brand managementu a privátních značek. Dále jsou zde charakterizovány privátní značky vybraného maloobchodního řetězce. Praktická část se skládá z marketingového výzkumu a jeho výsledků. Pro zjištění postojů zákazníků bylo realizováno online dotazníkové šetření. Na základě marketingového výzkumu byla navržena taková opatření, která by mohla zlepšit postavení privátních značek Albert.cze
dc.format69 s. (84 969)
dc.format69 s. (84 969)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectznačkacze
dc.subjectprivátní značkacze
dc.subjectmaloobchodcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectbrandeng
dc.subjectprivate brandeng
dc.subjectretaileng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titleZnalost a zkušenosti zákazníků s vlastními značkami obchodníkůcze
dc.title.alternativeKnowledge and Own Experience with Private Labelseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41285
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis investigates knowledge and the experience of customers with own brands of retailers which are also called private brands. The main aim of the thesis is to determine which opinions the customers have about specific private brands of the selected retail chain Albert. The theoretical part analyses the available literature in the area of brands, brands management and private brands. There are also the characteristics of private brands of retail chain Albert. Compared to that, the practical part consists of a marketing research and his results. An online questionnaire survey for determining the attitudes of customers is carry out. Based on the research suggested and recommended solutions for better position of private brands are proposed. There is also described how to increase popularity of private brands among customers of selected retail chain Albert.eng
dc.date.accepted2016-05-24
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam