Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorNováková, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-09T08:25:06Z
dc.date.available2021-12-09T08:25:06Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36273
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na key account management, zejména na proces zavádění a realizace key account managementu ve vybrané obchodní firmě. Teoretická část se věnuje studiu teoretických znalostí. Jsou zde popsány pojmy jako obchod, velkoobchod, maloobchod, management, řízení vztahů se zákazníky, řízení vtahů s klíčovými zákazníky a marketingový výzkum. Praktická část této práce popisuje proces zavádění a realizace key account managementu v obchodní společnosti Makro, České Budějovice a představuje kvantitativní marketingový výzkum zaměřený na názory klíčových zákazníků na key account management v Makru. Kvalitativní výzkum je založen na analýze strukturovaného rozhovoru s key account manažerem z Makra. Oba tyto výzkumy jsou poté vyhodnoceny. Cílem této práce je navrhnout možné změny ve společnosti Marko, pro lepší fungování key account managementu.cze
dc.format53 s.
dc.format53 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectobchodcze
dc.subjectvelkoobchodcze
dc.subjectřízení vztahů s klíčovými zákazníkycze
dc.subjectklíčový zákaznícicze
dc.subjectkey account manažercze
dc.subjectMakrocze
dc.subjecttradeeng
dc.subjectwholesaleeng
dc.subjectkey account managementeng
dc.subjectkey account customerseng
dc.subjectkey account managereng
dc.subjectMakroeng
dc.titleKey Account Management ve vybrané obchodní firměcze
dc.title.alternativeKey Account Management in the selected business companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41295
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is aimed at Key account management especially evaluation of the process of implementation and realization of the Key account management in a selected business company. The theoretical part is dedicated to the study of theoretical knowledge. There is described a trade, wholesale and retail, management, relationship management, key account management and marketing research. The practical part of this thesis describes process of implementation and realization of the Key Account Management in business company Makro, České Budějovice and presents qualitative and quantitative marketing research focusing on opinions of key customers on key account management in the company. The quantitative one is based on analysis of questionnaire for key account customers in Makro. The qualitative one is based on analysis of structured interview with key account manager from Makro. Finally, the evaluation of research and interview. The aim of the thesis is to suggest possible changes in the company for better key account management.eng
dc.date.accepted2016-05-24
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam