Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorPincová, Monika
dc.date.accessioned2021-12-09T08:25:49Z
dc.date.available2021-12-09T08:25:49Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36326
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek a jejich postavení ve vybraném obchodním řetězci. Hlavním cílem je zhodnotit postavení těchto značek na základě zjištění spotřebitelského vnímání pozice značky ve vybraném maloobchodním řetězci na českém trhu. Dílčím cílem je navrhnout doporučení a možná řešení rozvoje privátních značek. Teoretická část se skládá z literatury, která popisuje problematiku značek a privátních značek. Tato část zahrnuje i chování spotřebitelů a marketingový výzkum. Praktická část je zaměřena na realizaci marketingového výzkumu, konkrétně kvantitativního výzkumu. Použitá metoda dotazníkového šetření je "tváří v tvář". Shromážděná data se použila k určení spotřebitelského vnímání privátních značek a k navržení doporučení pro rozvoj těchto značek.cze
dc.format64 s. (75 260 znaků)
dc.format64 s. (75 260 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprivátní značkacze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectobchodní řetězeccze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectrozvoj privátních značekcze
dc.subjectprivate labeleng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectretail chaineng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.subjectprivate labels developmenteng
dc.titlePostavení privátní značky obchodního řetězcecze
dc.title.alternativeMarket Position of a Private Labeleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41595
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is dedicated to the issue of private labels and their position in the selected retail chain. The main aim is to assess the position of these brands on the basis of the findings of the consumer perception of the brand position in the selected retail chain on the Czech market. The partial aim is to propose recommendations and possible solutions to private labels development. The theoretical part consists of a literature review that describes the issue of brands and private labels. This part also includes consumer behaviour and marketing research. The practical part focuses on the implementation of the marketing research, specifically quantitative research. The method used is "face to face" questionnaire survey. The collected data are used to determine consumer perceptions of private labels and to propose recommendations for the development of these brands.eng
dc.date.accepted2016-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam