Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorMacháčková, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-09T08:25:52Z
dc.date.available2021-12-09T08:25:52Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-09-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36329
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zmapovat situaci prostorového uspořádání prodejní plochy ve vybraném obchodním řetězci, kterým je Jednota, spotřební družstvo v Kamenici nad Lipou a na základě dotazníkového šetření navrhnout změny v nákupním prostoru prostřednictvím nového modelu. Teoretická část se věnuje základním poznatkům a informacím týkajících se vybraného tématu. Praktická část představuje vlastní marketingový výzkum a prostřednictvím vyhodnoceného dotazníku je navržen nový dispoziční model obchodní jednotky.cze
dc.format46 s.
dc.format46 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspace managementcze
dc.subjectmerchandisingcze
dc.subjectnákupní atmosféracze
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectspace managementeng
dc.subjectmerchandisingeng
dc.subjectshopping atmosphereeng
dc.subjectshopping behavioureng
dc.subjectlayouteng
dc.subjectmarket researcheng
dc.subjectcustomereng
dc.titleSpace management vybrané obchodní jednotkycze
dc.title.alternativeSpace management of a retail uniteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41604
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to map the space management of a selected retail unit, which is Jednota, in Kamenice nad Lipou, and propose changes interpreted through the new model. The theoretic part is focused on a concept - space management. An important part of space management includes the areas of merchandising, purchasing behaviour, shopping atmosphere and a store layout. These concepts contain possible strategies by which the sellers display their goods, optimally organize floor space and improve retail environment in a shop. The practical part is concentrated on the customer satisfaction with the arrangements of selling space. A marketing research analyses and evaluates on the basis of a questionnaire the customer satisfaction. Finally, bachelor thesis includes a new model of the business unit with proposed alterations in the store.eng
dc.date.accepted2016-10-10
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam