Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorČabajová, Karolína
dc.date.accessioned2021-12-09T08:26:03Z
dc.date.available2021-12-09T08:26:03Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36340
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na význam neverbální komunikace v podniku. Neverbální komunikace je využívána neustále a většinou nevědomě. Tento typ komunikace je ovlivňován několika faktory, mezi které patří: kultura, věk, pohlaví a povaha. Práce se zaměřuje na všechny obory neverbální komunikace a analyzuje, co je důležité pro přijímací pohovory, porady a setkání se zákazníky. Dále určuje typ podnikové kultury a také zjišťuje, jakým dojmem působí zaměstnanci na své zákazníky. Zahrnuty jsou i chyby, kterých se zaměstnanci během komunikace dopouštějí. Hlavním cílem práce je zhodnotit, jak vedoucí pracovník využívá své komunikační schopnosti a popsat komunikační proces mezi zaměstnanci. Výzkum je proveden pomocí dotazníku, pozorování a rozhovoru s vedoucí personálního oddělení.cze
dc.format44
dc.format44
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectNeverbální komunikacecze
dc.subjectzaměstnancicze
dc.subjectvedoucí pracovníkcze
dc.subjectpřijímací pohovorcze
dc.subjectporadacze
dc.subjectchyby v neverbální komunikaci.cze
dc.subjectNon-verbal communicationeng
dc.subjectemployeeseng
dc.subjectmanagereng
dc.subjectjob intervieweng
dc.subjectmeetingeng
dc.subjectmistakes in non-verbal communication.eng
dc.titleNeverbální komunikace a její význam v podnikucze
dc.title.alternativeImportance of Non-verbal Communication in the Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41650
dc.description.abstract-translatedThis thesis is dedicated to the importance of non-verbal communication in the company. Non-verbal communication is used constantly and usually unconsciously. This type of communication is affected by these factors: culture, age, gender and character. The work focuses on all fields of non-verbal communication and analyzes what is essential for a job interview, meeting or meeting with client. This work determines the type of corporate culture and finds out what impression the company employees give to the clients. Mistakes which employees make during the communication in the company are mentioned. The main aim of this thesis is to assess how the manager use their communication skills and describe the communication process between empolyeeses. The research is carried out by means of a questionnaire, observation and interview with the personnel manager.eng
dc.date.accepted2016-05-23
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam