Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvec, Roman
dc.contributor.authorJungvirtová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-09T08:26:20Z
dc.date.available2021-12-09T08:26:20Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36356
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá inovacemi v podniku cestovního ruchu. Cílem práce je zanalyzovat současný produkt firmy a přání a potřeby potencionálních zákazníků. Na základě těchto analýz potom doporučit pro firmu ideální produkt. V této práci spočívá inovace v založení cestovní kanceláře, navrhovaným produktem budou konkrétní zájezdy. V teoretické části se věnuji studiu odborné literatury, konkrétně oblastem produktů, zprostředkovatelů služeb v cestovním ruchu, sportovně rekreačnímu cestovnímu ruchu a vodní turistice. Aplikační část obsahuje charakteristiku společnosti, včetně nabízených služeb. Druhým bodem této části je výzkum. Pro výzkum byla použita metoda přímého dotazování. Dotazování probíhalo přímo v sídle firmy. Respondenty byli lidé, kteří již využili služeb firmy. Pro porovnání očekávaných a získaných výsledků byl u jedné z otázek použit použit chí - kvadrát test. V závěru práce byly sestaveny tři zájezdy, každý upravený speciálně pro konkrétní segment. Návrhová část práce také obsahuje doporučení, jaká opatření musí firma provést, aby její fungování bylo úspěšné.cze
dc.format70 s.
dc.format70 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinovacecze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectcestovní kancelářcze
dc.subjectpodnik cestovního ruchucze
dc.subjectrozšíření firmycze
dc.subjectpotřeby zákazníkůcze
dc.subjectinnovationeng
dc.subjectproducteng
dc.subjecttourismeng
dc.subjecttravel agency tourism companyeng
dc.subjectcompany extensioneng
dc.subjectcustomer'sneedseng
dc.titleInovace produktu vybraného podniku cestovního ruchucze
dc.title.alternativeProduct Innovation of the selected tourism companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41696
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with innovations in a company which expands its business for activities of travel agency. The aim of this work is to analyze present product of the company and needs and wishes of potential customers. Moreover to recommend the product for the travel agency, eg. water theme tours. The theoretical part is dedicated to the characteristics of legal and other facts related with the issue of travel agency founding and informations about product and its innovations, sport and recreation tourism and water tourism as a part of it. The application part consists of the company description and the research. The method of directquestioning was used for this research. The questioning was realized face to face directly in the company. For the research was chosen people who at least once used its services. For comparison of acquired results Chi-squaretest was applied. In the conclusion of the thesis was compiled three water theme tours, each one of them for specific customer segment. Bachelor thesis shows the extension ofthe company in practice, especially establishing the travel agency. It explains the specific steps important for achieving successful results.eng
dc.date.accepted2016-10-10
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam