Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDoležalová, Hana
dc.contributor.authorPilná, Kristýna
dc.date.accessioned2021-12-09T08:26:33Z
dc.date.available2021-12-09T08:26:33Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36367
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o fairtradové kávě na českém trhu. Teoretický přehled podává základní informace o kávě, o systému fair trade a o fairtradové kávě. Praktická část je zaměřena na identifikaci dostupného obchodního sortimentu a postoje spotřebitelů vůči systému fair trade. Nejprve je uskutečněno dotazníkové šetření zaměřené na spotřebitele, dále výzkum ve vybraných maloobchodních formátech a nakonec řízený rozhovor se zaměstnancem pražírny fairtradové kávy. Z dotazníkového šetření je možné definovat spotřebitelské povědomí o fairtradových produktech (hlavně o kávě) a jejich nákupní chování. Průzkum v maloobchododních formátech je použit pro identifikaci nabídky fairtradové kávy na českém trhu. Řízený rozhovor zjišťuje důvod pražírny pro zapojení do systému fair trade a řeší otázku profitability.cze
dc.format97
dc.format97
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfair tradecze
dc.subjectkávacze
dc.subjectpražírnacze
dc.subjectobchodní sortimentcze
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjectfair tradeeng
dc.subjectcoffeeeng
dc.subjectcoffee-roasting planteng
dc.subjecttrading rangeeng
dc.subjectbuying behavioreng
dc.titleFairtradová káva na českém trhucze
dc.title.alternativeFair trade coffe on the Czech marketeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41757
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the fair trade coffee on the Czech market. The theoretical review presents basic information about coffee, about the system of fair trade and finally about the fair trade coffee. The practical part is focused on the identification of the available trading range and the consumer´s attitudes to the system of fair trade. At first, the research is conducted by a questionnaire research for consumers, at second by the research in selected retail units and at third through a pen and paper interview with a coffee-roasting plant employee. Based on the questionnaire survey, it is possible to define consumer´s knowledge of fair trade products (mainly coffee) and their buying behavior. The research in stores is used to define the offer of fair trade coffee on the Czech market. The pen and paper interview investigates the reasons of the coffee-roasting plant for their involvement in the system of fair trade and the question of profitability.eng
dc.date.accepted2016-05-24
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam