Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorSchwarzová, Martina
dc.date.accessioned2021-12-09T08:26:54Z
dc.date.available2021-12-09T08:26:54Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36385
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na popis uvedení produktu na trh. Cílem práce je zhodnocení uvedeného produktu na trhu a na základě zjištěných informací navržení případných doporučení. Teoretická část se soustředí na popis základních marketingových pojmů, které jsou nutné k pochopení dané problematiky. Praktická část je věnována charakteristice vybrané společnosti a daného produktu. V závěru práce je zhodnocen stav firmy a její produkt a následně jsou doporučeny návrhy na zlepšení.cze
dc.format60 s.
dc.format60 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectproduktcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectuvedenícze
dc.subjecttrhcze
dc.subjectvčelí úlcze
dc.subjectproducteng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectintroductioneng
dc.subjectmarketeng
dc.subjectbee hiveeng
dc.titleUvedení produktu na trhcze
dc.title.alternativeProduct introduction to the marketeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41939
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the description of an introduction of a new product to the market and the proposal of the recommendation. The theoretical part explains all main elements such as marketing, marketing mix, product cycle or competition, which are necessary for understanding this thesis. The next part of this work is based on the introduction of a selected company and the introduction of a new product. I have chosen company Pokorný Dačice. This is a small company which produces tools for plastics and plastic parts for the car industry, electrical engineering and medical producers. This company also focuses on the needs for beekeepers. The product is a new type of a plastic bee hive. The work concludes with an evaluation of the new product on the market and recommendation for a potential improvement and a solution of the current situation.eng
dc.date.accepted2016-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam