Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorPošvecová, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-09T08:28:31Z
dc.date.available2021-12-09T08:28:31Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-09-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36435
dc.description.abstractCílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii konkrétní společnosti včetně sestavení marketingového plánu s cílem řešení možných změn vyplývajících ze stávající situace. Strategický marketingový proces, který vychází ze strategického řídícího procesu, zahrnuje etapu plánovací, realizační i kontrolní. Na základě marketingové situační analýzy byla sestavena SWOT analýza, stanoveny marketingové cíle, formulovány strategie a sestaven marketingový plán. Realizační etapa ukazuje plnění plánu. V závěru práce jsou zhodnoceny průběžné výsledky a navrženy případné změny, které by měly vést k dosažení plánovaných výstupů na konci daného období.cze
dc.format87 s.
dc.format87 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectstrategické marketingové řízenícze
dc.subjectmarketingová situační analýzacze
dc.subjectstrategické marketingové plánovánícze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectmarketingový pláncze
dc.subjectstrategický řídící processcze
dc.subjectstrategic marketing managementeng
dc.subjectmarketing situational analysiseng
dc.subjectstrategic marketing planningeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectmarketing planeng
dc.subjectstrategic management processeng
dc.titleStrategický marketing ve vybrané firměcze
dc.title.alternativeStrategy marketing in a chosen companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag32403
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is to suggest a marketing strategy for a specific company, including the marketing plan in order to deal with possible changes resulting from the current situation. Strategic marketing process, which is based on the strategic management process consists of planning, implementation and control. On the basis of marketing situational analysis SWOT analysis was set up, marketing objectives were defined, strategies were formulated and a marketing plan was suggested. The implementation of a plan is a part of an implementation phase. Finally, the interim results were evaluated and possible changes were proposed, which should lead to the achievement of the planned outputs at the end of the period.eng
dc.date.accepted2016-10-14
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam