Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoráková, Helena
dc.contributor.authorVolárová, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-09T08:28:32Z
dc.date.available2021-12-09T08:28:32Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36438
dc.description.abstractPředmětem této práce je význam informací pro marketingové řízení firmy. Cílem práce je zjistit a analyzovat informace významné pro marketingové řízení firmy, nejprve teoreticky, poté prakticky na konkrétním případu zvolené firmy. Teoretická část shrnuje základní poznatky z oblasti marketingu, informací, marketingového informačního systému, marketingového řízení. Dále blíže specifikuje oblast marketingového výzkumu, zabývá se metodami výzkumu. Pro účely praktické části byla vybrána společnost Makro Cash & Carry ČR. Praktická část je zaměřena na sestavení a analýzu marketingového informačního systému. Funkčnost tohoto systému je ověřena v rámci vlastního výzkumu. Závěr práce potvrzuje stanovené hypotézy.cze
dc.format77 s. + 24 s. přílohy
dc.format77 s. + 24 s. přílohy
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectinformacecze
dc.subjectmarketingový informační systémcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectmarketingové řízenícze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectinformationeng
dc.subjectmarketing information systemeng
dc.subjectmarket researcheng
dc.subjectmarketing managementeng
dc.titleVýznam informací pro marketingové řízení firmycze
dc.title.alternativeThe importance of information management company for marketingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag33039
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on the issue of the importance of information for marketing management. The aim of this thesis is to identify and analyze information relevant to marketing management in a company. The work is divided into two parts theoretical part and practical part. The theoretical part of the thesis defines the basic terms and defines the building of marketing information system. The practical part on the knowledge gained from the theoretical part describes in detail the process of the building practical marketing information system in real company, using the specific practical examples. The last part of the thesis presents own research, which confirms correct functioning marketing information system in the company. Conclusion of the work confirms the stated main hypothesis.eng
dc.date.accepted2016-10-14
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam