Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorKubík, Ondřej
dc.date.accessioned2021-11-19T14:42:00Z
dc.date.available2021-11-19T14:42:00Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-10-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3653
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo nejdříve posoudit efektivnost stávající marketingové činnosti společnosti FCD s.r.o. v Kosmonosích u Mladé Boleslavi a poté se pokusit najít a navrhnout řešení na zlepšení situace v dané oblasti. Společnost podniká ve velmi specifické oblasti, poradenství v automobilové diagnostice. V první části práce můžete najít analýzu současných marketingových aktivit. Společnost, která vstoupila na trh v roce 2005, si za krátkou dobu působení získala respekt mnoha odborníků pro kvalitu a šíři poskytovaných služeb. Síla podniku je dle mého názoru především v zajímavě koncipované vizi a rozumné strategii. Velmi dobrým příkladem je portál FCD jehož fungování je velmi dobře načasováno. Na druhou stranu je třeba podotknout, že úroveň marketingových aktivit společnosti je nedostatečná a to především díky absenci marketingového plánování. Stejně tak má společnost velké rezervy v marketingovém výzkumu a využívá špatnou horizontální komunikaci uvnitř společnosti. Ve druhé části navrhnu svou vlastní alternativu fungování marketingových aktivit. Byly navrženy změny v těchto oblastech: 1. Je nezbytné vypracovat marketingový plán. 2. Je třeba jmenovat osobu, která bude zodpovědná za marketingové aktivity. 3. Je třeba zefektivnit marketingový informační systém - sběr dat. 4. Je nezbytné zlepšit horizontální komunikaci uvnitř společnosti. 5. Využít a vylepšit firemní Intranet s ohledem na zlepšení provázanosti marketingu napříč společností.cze
dc.format69 s., 3 s. obr. příloh.
dc.format69 s., 3 s. obr. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFCDcze
dc.subjectdiagnostikacze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectmarketingové plánovánícze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjecthorizontální komunikacecze
dc.subjectIntranetcze
dc.subjectFCDeng
dc.subjectdiagnosticseng
dc.subjectstrategyeng
dc.subjectmarkating planningeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjecthorizontal communicationeng
dc.subjectIntraneteng
dc.titleAnalýza marketingové činnosti dané firmycze
dc.title.alternativeMARKETING ANALYSIS OF THE COMPANYeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag8364
dc.description.abstract-translatedThe aim of this dissertation was firstly to review and analyze an effectiveness of a current marketing strategy within the selected company FCD s.r.o. in Kosmonosy by Mladá Boleslav and secondly to try to find and suggest an own solution in order to improve the marketing area. The company runs a business in very specific area of car diagnostic consulting. In the first part of this work you can find an analyses of the current stage of marketing activities. The company which entered the market in 2005 has already gained the respect of many respected authorities for its quality and wide range of provided services. The strenghts of the company are by my opinion primarily in very good functioning, interesting vision and clever strategy of the company. Very good example of all this is functioning of the FCD s.r.o.' s portal which is by my personal view perfectly timed. On the other hand I find the level of the marketing activities (and marketing functioning at all) as very unsatisfying, mostly due to a lack of marketing planning. It is also quite obvious that the company has very big reserves in marketing research and uses a wrong horizontal communication within the company. As far as a second part of the project is concerned there has been suggested an own alternative way of handling the marketing activities. There have been suggested some changes in following areas: 1. It is an absolute necessity to elaborate a marketing plan of the company 2. It is necessary to name a person who will be in charge of the marketing activities of the company 3. To improve marketing information system (starting from more effective data collection) 4. To improve horizontal communication within the company 5. To improve company’ s Intranet and it’ s usage by individual employees in order to expand an awareness of marketing and marketing activities across the whole companyeng
dc.date.accepted2007-10-18
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodně podnikatelský oborcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam