dc.contributor.advisor | Švarcová, Marie | |
dc.contributor.author | Kubík, Ondřej | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T14:42:00Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T14:42:00Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-10-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3653 | |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce bylo nejdříve posoudit efektivnost stávající marketingové činnosti společnosti FCD s.r.o. v Kosmonosích u Mladé Boleslavi a poté se pokusit najít a navrhnout řešení na zlepšení situace v dané oblasti. Společnost podniká ve velmi specifické oblasti, poradenství v automobilové diagnostice.
V první části práce můžete najít analýzu současných marketingových aktivit. Společnost, která vstoupila na trh v roce 2005, si za krátkou dobu působení získala respekt mnoha odborníků pro kvalitu a šíři poskytovaných služeb. Síla podniku je dle mého názoru především v zajímavě koncipované vizi a rozumné strategii. Velmi dobrým příkladem je portál FCD jehož fungování je velmi dobře načasováno. Na druhou stranu je třeba podotknout, že úroveň marketingových aktivit společnosti je nedostatečná a to především díky absenci marketingového plánování. Stejně tak má společnost velké rezervy v marketingovém výzkumu a využívá špatnou horizontální komunikaci uvnitř společnosti.
Ve druhé části navrhnu svou vlastní alternativu fungování marketingových aktivit. Byly navrženy změny v těchto oblastech:
1. Je nezbytné vypracovat marketingový plán.
2. Je třeba jmenovat osobu, která bude zodpovědná za marketingové aktivity.
3. Je třeba zefektivnit marketingový informační systém - sběr dat.
4. Je nezbytné zlepšit horizontální komunikaci uvnitř společnosti.
5. Využít a vylepšit firemní Intranet s ohledem na zlepšení provázanosti marketingu napříč společností. | cze |
dc.format | 69 s., 3 s. obr. příloh. | |
dc.format | 69 s., 3 s. obr. příloh. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | FCD | cze |
dc.subject | diagnostika | cze |
dc.subject | strategie | cze |
dc.subject | marketingové plánování | cze |
dc.subject | marketingový výzkum | cze |
dc.subject | horizontální komunikace | cze |
dc.subject | Intranet | cze |
dc.subject | FCD | eng |
dc.subject | diagnostics | eng |
dc.subject | strategy | eng |
dc.subject | markating planning | eng |
dc.subject | marketing research | eng |
dc.subject | horizontal communication | eng |
dc.subject | Intranet | eng |
dc.title | Analýza marketingové činnosti dané firmy | cze |
dc.title.alternative | MARKETING ANALYSIS OF THE COMPANY | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 8364 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this dissertation was firstly to review and analyze an effectiveness of a current marketing strategy within the selected company FCD s.r.o. in Kosmonosy by Mladá Boleslav and secondly to try to find and suggest an own solution in order to improve the marketing area. The company runs a business in very specific area of car diagnostic consulting.
In the first part of this work you can find an analyses of the current stage of marketing activities. The company which entered the market in 2005 has already gained the respect of many respected authorities for its quality and wide range of provided services. The strenghts of the company are by my opinion primarily in very good functioning, interesting vision and clever strategy of the company. Very good example of all this is functioning of the FCD s.r.o.' s portal which is by my personal view perfectly timed. On the other hand I find the level of the marketing activities (and marketing functioning at all) as very unsatisfying, mostly due to a lack of marketing planning. It is also quite obvious that the company has very big reserves in marketing research and uses a wrong horizontal communication within the company.
As far as a second part of the project is concerned there has been suggested an own alternative way of handling the marketing activities. There have been suggested some changes in following areas:
1. It is an absolute necessity to elaborate a marketing plan of the company
2. It is necessary to name a person who will be in charge of the marketing activities of the company
3. To improve marketing information system (starting from more effective data collection)
4. To improve horizontal communication within the company
5. To improve company’ s Intranet and it’ s usage by individual employees in order to expand an awareness of marketing and marketing activities across the whole company | eng |
dc.date.accepted | 2007-10-18 | |
dc.description.department | Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Obchodně podnikatelský obor | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |