Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorKořínek, Pavel
dc.date.accessioned2021-12-09T08:29:29Z
dc.date.available2021-12-09T08:29:29Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36550
dc.description.abstractCílem diplomové práce je definování činností marketingového manažera, jejich zhodnocení a následné stanovení návrhu ke zlepšení v podniku Spojené kartáčovny. Tato společnost se zabývá především výrobou úklidových prostředků pro domácnost, produktů dentální hygieny a natěračských a malířských potřeb.cze
dc.format79 s. (112 698 znaků)
dc.format79 s. (112 698 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectstrategický marketingcze
dc.subjectmarketingové řízenícze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectstrategic marketingeng
dc.subjectmarketing managementeng
dc.subjectpropagationeng
dc.titleHodnocení činnosti marketingového manažera ve vybraném podnikucze
dc.title.alternativeEvaluation of a marketing manager activities in a selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag41908
dc.description.abstract-translatedThe aim of the diploma thesis is to define the marketing manager activities, their evaluation and subsequent suggestions drafting for improvement of the company Spojené kartáčovny. The company is mainly engaged in production of household cleaning supplies, dental hygiene products and painting tools and painting supplies.eng
dc.date.accepted2016-06-01
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam