Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaneček, Petr
dc.contributor.authorZrzavý, Lukáš
dc.date.accessioned2021-12-09T08:40:18Z
dc.date.available2021-12-09T08:40:18Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36711
dc.description.abstractPráce se zabývá analýzou komunikačních nástrojů destinace. Moderní komunikační prostředky umožňují lokálním firmám či destinacím nové způsoby komunikace, které jsou využívány jen zřídka. Hlavního cíle bylo dosaženo za pomocí obsahové analýzy webových stránek a pozorováním chování návštěvníků na webu pomocí oční kamery, které bylo doplněno o strukturované rozhovory s účastníky experimentu. Tištěné materiály byly také hodnoceny pomocí těchto dvou metod. Z výsledků analýz plynou doporučení pro "Vysočna Tourism", které ukazují možnosti jak lépe situovat obrázky, logo, nadpisy, atd. Tvorba webových stránek a tištěných brožur je kontinuální proces zlepšování. Při tvorbě propagačních materiálů je vždy nutné brát v úvahu současný stav; vývoj informačních a komunikačních technologií a potřeby společnosti.cze
dc.format58 s. (95 661 znaků)
dc.format58 s. (95 661 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDestinace. Marketingová komunikace. Oční kamera. Obsahová analýza. "Vysočina Tourism. Webová stránka. Tištěné materiály.cze
dc.subjectDestination. Marketing Communication. Eye-tracker. Summary Analysis. ´Vysočina Tourism´. Website. Printed Materials.eng
dc.titleAnalýza komunikačních nástrojů v marketingovém řízení destinacecze
dc.title.alternativeThe Analysis of Communication Tools in Marketing Managing of Destinationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45610
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the analysis of communication tools destination. Modern means of communication give local authorities and businesses great opportunities that are little used. The main goal has been achieved by observing the behaviour of the visitors on the website using the assistance camera "eye-tracker", in-depth interview and the summary analysis. Also printed materials was evaluated by these two methods. According to the results of ´Vysocina Tourism´ analysis, there is a possibility to recommend them where to place pictures, logos, titles, etc. Making of websites and printed brochures is continuous improvement process. In the creation of promotional materials it´s always needed to take into consideration the current development of in?formation and communication technologies and the needs of society.eng
dc.date.accepted2017-05-26
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam