Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorKatrušinová, Adriana
dc.date.accessioned2021-12-09T08:40:37Z
dc.date.available2021-12-09T08:40:37Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36739
dc.description.abstractHlavním cílem této práce je především zjistit, jak zákazníci vnímají jednotlivé privátní značky obchodního řetězce Albert. Dále také posoudit, v jaké míře zákazníci zboží privátních značek nakupují a navrhnout možná řešení, pro zvýšení prodeje těchto výrobků. Teoretická část práce byla zaměřena na definici a vysvětlení nejdůležitějších pojmů. Konkrétně se jedná především o značku jako celek. Tento pojem byl dále rozvíjen a specifikován podle jednotlivých navazujících podkapitol. Další významnou částí jsou značky privátní a jejich podrobnější popis. Na privátní značky nahlížím z mnoha pohledů a snažím se také nastínit vztahy různých činitelů vystupujících na trhu. Poté následuje kapitola zahrnující maloobchodní činnost tzv. retailing. Závěr teoretické části je věnován metodám marketingového výzkumu. Navazující praktická část se soustředí na konkrétní privátní značky obchodního řetězce Albert. Zaměřuje se zejména na představení obchodního řetězce a jednotlivých privátních řad, které jsou zákazníkům nabízeny.cze
dc.format45 s.
dc.format45 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpozice značkycze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectprivátní značkacze
dc.subjectmaloobchodní řetězeccze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectbrand positingeng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectprivate labeleng
dc.subjectretail chaineng
dc.subjectcustomereng
dc.titlePostavení privátní značky obchodního řetězcecze
dc.title.alternativeMarket position of a private labeleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45683
dc.description.abstract-translatedThe subject of the bachelor thesis "The position of private label in the retail chain" is an analysis of private label of a selected retail chain Albert. This thesis describe the issues of private labels on the markets in the Czech Republic and in the other countries too. The products of private labels are substitutes for branded products. The main sign of private product is a high quality at advantageous prices. Idividual types of private labels are intended for different customer groups. These groups are characterized by common shopping trends. The primary aim of this thesis is a appraisal of shopping behaviour of selected customer group. The thesis includes the part of marketing research. This research is realized by the questionnaire. The result of the marketing research is used for further development of the selected private labels.eng
dc.date.accepted2017-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam