Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZeman, Petr
dc.contributor.authorKoubová, Simona
dc.date.accessioned2021-12-09T08:40:44Z
dc.date.available2021-12-09T08:40:44Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36747
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce je popsat stav a vývoj trhu životního pojištění v České republice a dle stanovených kritérií porovnat vybrané produkty životního pojištění. Prvním dílčím cílem je hodnocení pojistného trhu. Druhým dílčím cílem je hodnocení vybraných produktů životního pojištění. Praktická část bude věnována analýze struktury pojistného trhu v České republice. Dále budou zvoleny čtyři produkty vybraných pojišťoven a hodnoceny podle stanovených kritérií. Bude hodnoceno pojistné plnění, vážná onemocnění, flexibilita, nákladovost a umístění v soutěži. Mezi tyto produkty byl vybrán produkt životního pojištění Na přání od pojišťovny Kooperativa, Flexi od pojišťovny České spořitelny, produkt životního pojištění Rytmus Risk od Allianz a produkt Forte od Pojišťovny ČSOB. Jako metoda pro porovnání jednotlivých produktů bude použita bodovací metoda. V závěru práce bude vyhodnocen nejlepší produkt.cze
dc.format50 s.
dc.format50 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpojištěnícze
dc.subjectživotní pojištěnícze
dc.subjectrizikocze
dc.subjectinsuranceeng
dc.subjectlife insuranceeng
dc.subjectriskeng
dc.titleTrh se životním pojištěním v České republicecze
dc.title.alternativeLife insurance market in the Czech Republiceng
dc.title.alternativeBakalářská prácecze
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45733
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this thesis is to describe the state and development of the life insurance market in the Czech Republic and according to set criteria to compare selected life insurance products. The first partial objective is to evaluate the insurance market. The second partial objective is the evaluation of selected life insurance products. The practical part will be devoted to analyzing the structure of the insurance market in the Czech Republic. There will also be selected four products selected insurance companies and evaluated according to established criteria. It will be assessed insurance benefits, flexibility, and the number of products offered placement in the competition. These products were chosen life insurance product on request from the insurance company Kooperativa, the Flexi insurance Czech Savings Bank, life insurance product from Allianz Risk rhythm and product from Forte Insurance CSOB. As a method for comparing each product will be used scoring method. In the end it will be evaluated the best product.eng
dc.date.accepted2017-05-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam