Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorFarion, Vojtěch
dc.date.accessioned2021-12-09T08:41:27Z
dc.date.available2021-12-09T08:41:27Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36792
dc.description.abstractCílem práce je práce zhodnotit postoj spotřebitelů k nabídce potravin ve specializovaných internetových prodejnách potravin. V literární rešerši jsou charakterizovány pojmy obchod, maloobchod, e-commerce, sortiment, potraviny, specifické znaky internetových prodejen s potravinami, chování spotřebitele a podklady pro výzkum. Praktická část se věnuje analýze výsledků ze sběru primárních dat dotazníkovým šetřením. V závěru práce jsou uvedeny doporučení a návrhy pro specializované internetové prodejny. Práce může posloužit začínajícím obchodníkům nebo k zlepšení současných internetových obchodů s potravinami.cze
dc.format51 s. (80 236 znaků)
dc.format51 s. (80 236 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnákupcze
dc.subjectmaloobchodcze
dc.subjectpostojcze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectbalíkycze
dc.subjectinternetová prodejnacze
dc.subjectpurchaseeng
dc.subjectretaileng
dc.subjectattitudeeng
dc.subjectinterneteng
dc.subjectparceleng
dc.subjecte-shopeng
dc.titleNákup potravin ve specializovaných internetových prodejnách potravincze
dc.title.alternativeOnline grocery shopping in specialized food e-shopseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46083
dc.description.abstract-translatedThe aim of this work is to find out the attitude to food supply in specialized food e-shops. The first part characterizes commerce, retail, e-commerce, assortment, grocery, specifics grocery stores, specifics grocery e-shops, consumer behaviour and backgrounds of the research. The practical part of the bachelor thesis covers the analysis of primary data. The end focuses on recommendations and suggestions for specialized food e-shops. The research analyses and recommendations can be used by starting traders or as a proposal for improvement of the current e-shops.eng
dc.date.accepted2017-05-22
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam