Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorPucová, Alena
dc.date.accessioned2021-12-09T08:42:18Z
dc.date.available2021-12-09T08:42:18Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36835
dc.description.abstractInformační technologie jsou v dnešní době velice důležité, velká část populace si již život bez informačních technologií nedokáže představit. Setkáváme se s nimi denně, v práci, ve svém volném čase, zkrátka kdekoliv. Tato práce se zabývá informačními technologiemi ve vybraném obchodním řetězci - Globus České Budějovice. Práce se zaměřuje na konkrétní technologii,systém Scan&Go. V práci jsou popsány nejnovější technologie jako QR kody, virtuální šatny apod. Dále obsahuje kvalitativní výzkum, včetně zjištěných výsledků, vyhodnocených hypotéz a v neposlední řadě také návrhy na budoucí rozvoj.cze
dc.format51
dc.format51
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectInformační technologiecze
dc.subjectScan&Gocze
dc.subjectkvalitativní výzkumcze
dc.subjectobchodcze
dc.subjectQR kodycze
dc.subjectInformation technologieseng
dc.subjectScan&Goeng
dc.subjectquantitative researcheng
dc.subjectretaileng
dc.subjectQR Codeeng
dc.titleUplatnění informačních technologií v obchoděcze
dc.title.alternativeThe Concept of an Information Retail Technologyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46966
dc.description.abstract-translatedInformation technologies are very important for many people because the technologies are used every single day. This thesis deal with applying information technologies in the chosen retail chain Globus České Budějovice. One specific technology (Scan&Go) is chosen for research and the aim is to find out the customer´s opinion about this technology. The thesis describes the information systems and the newest technologies. This thesis also explains concepts like a QR codes, virtual dressing room or information kiosks. Literature and internet resources are used for study about this issue. The quantitative marketing research is one of the best option for getting right information about this topic, because specific information is needed. The method inquiring "face to face" is used because of personal contact with customers. The data are processed in a special computer program PSPP. This gained information is very useful for confirming or refutation the hypotheses. One part of this thesis are recommendations for future.eng
dc.date.accepted2017-05-24
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam