Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaneček, Petr
dc.contributor.authorKubišová, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-09T08:42:26Z
dc.date.available2021-12-09T08:42:26Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36841
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je identifikovat mladou generaci lidí. Dále analyzovat marketingový mix vybraného hotelu. Informace o marketingovém mixu byly získány formou primárních a sekundárních dat. Bylo potřeba zjistit, za jakým účelem mladí lidé cestují a co od hotelu očekávají. Identifikace mladých lidí probíhala prostřednictvím dotazníků, které byly po sběru dat zpracovány. Na základě výsledků dotazníkového šetření byly uvedeny návrhy na vylepšení marketingového mixu vybraného hotelu.cze
dc.format63
dc.format63
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCestovní ruchcze
dc.subjectsegmentacecze
dc.subjectcestování mladých lidícze
dc.subjectschopnost uspokojit zákazníkycze
dc.subjecthotelové službycze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectTourismeng
dc.subjectsegmentationeng
dc.subjecttraveling of young peopleeng
dc.subjectcustomers' need satisfactioneng
dc.subjecthotel serviceseng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titleHotelový marketing se zaměřením na mladécze
dc.title.alternativeHotel marketing with focus on young peopleeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag48449
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is to identify the young people. Further analyze the marketing mix of selected hotel. Information of the marketing mix was obtained through primary and secondary data. It was necessary to determine what purpose the young people travel and what they expect from hotel. Identification of young people was conducted through one type of questionnaire which was processed after data collection. Based on the results of questionnaire we were given suggestions for improvements to the marketing mix of the selected hotel.eng
dc.date.accepted2017-05-23
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam