Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoráková, Helena
dc.contributor.authorŠvecová, Iveta
dc.date.accessioned2021-12-09T08:43:10Z
dc.date.available2021-12-09T08:43:10Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36857
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je vysvětlit princip a proces životního cyklu produktu (v konkrétním podniku) a jeho vlivu na marketingová rozhodování. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k marketingu, jako je marketing, informace, marketingové rozhodování, životní cyklus produktu a jeho fáze, BCG matice a marketingový mix. Praktická část začíná představením společnosti MADETA, dále pokračuje vysvětlením definice sýru, představení subjektů konkurentů MADETY, a asociací, které působí na trhu sýrů a v mlékárenství. V druhé polovině praktické části je provedena analýza životního cyklu vybraného produktu. Jako vhodný produkt byl vybrán sýr Madeland. V rámci životního cyklu Madelandu bylo detailněji rozebráno marketingové rozhodování ve čtyřech základních politikách marketingového mixu a byly shledány strategie, které mohla MADETA v průběhu jednotlivých fází životního cyklu Madelandu využívat. Pro potvrzení výsledku z analýzy životního cyklu produktu byla zkonstruována BCG matice. V závěru diplomové práce jsou zformulována doporučení, která by mohla přispět k zvýšení objemu prodejů Madelandu a tedy ovlivnit i jeho životní cyklus.cze
dc.format86 s.
dc.format86 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectinformacecze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectmarketingové rozhodovánícze
dc.subjectživotní cyklus produktucze
dc.subjectproduktové strategiecze
dc.subjectBCG maticecze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectinformationeng
dc.subjectproducteng
dc.subjectmarketing decisioneng
dc.subjectproduct life cycleeng
dc.subjectproduct strategyeng
dc.subjectBCG matrixeng
dc.titleMarketingové rozhodování v průběhu životního cyklu produktucze
dc.title.alternativeMarketing decision during the product life cycleeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag39974
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma thesis is to explain a product´s life cycle principle and process and its influence at marketing decision process ( in a real company). The theoretical part explains the essential concepts related to marketing, such as information, marketing decision making, product´s life cycle and its phases, BCG matrix and marketing mix. The practical part presents the company MADETA, explains the definition of cheese, represents MADETA competitors, and associations that operate in the market of cheese and dairy. The second half of the practical part presents a product´s life cycle analysis. For the life cycle analysis was chosen cheese Madelad as a suitable product. In the framework of Madeland´s life cycle, the marketing decision was analysed in details in the four basic politics of marketing mix, and there were found such strategies, which could be used by Madeland during the individual phases of the life cycle. To confirm the results of a life cycle analysis of the product was designed BCG matrix. In conclusion of this diploma thesis is formulated recommendations that could contribute to an increase in sales volume of Madeland and thus affect its life cycle.eng
dc.date.accepted2017-06-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam