Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorHavlíčková, Daniela
dc.date.accessioned2021-12-09T08:43:45Z
dc.date.available2021-12-09T08:43:45Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-09-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36939
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při výběru prodejny pro nákup potravin. Hlavním cílem je za pomoci dotazníkového šetření zhodnotit význam jednotlivých faktorů při výběru prodejny, dílčím cílem je potvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy a charakterizovat, jak se v současnosti spotřebitelé při výběru prodejny pro nákup potravin chovají. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je přiblížena problematika spjatá s tématem práce, praktická část je již zaměřena na samotný marketingový výzkum, jehož prostřednictvím došlo k naplnění všech cílů této práce. Jako metoda sběru primárních dat bylo zvoleno elektronické dotazování. Získaná data byla vyhodnocena pomocí programů MS Excel a "R". Na základě zjištěných poznatků jsou v závěru praktické části formulována rovněž možná doporučení pro obchodníky.cze
dc.format99 s.
dc.format99 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspotřební chovánícze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectrespondentcze
dc.subjectfaktorycze
dc.subjectmaloobchodcze
dc.subjectvýběr obchoducze
dc.subjectconsumer behavioureng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectrespondenteng
dc.subjectfactorseng
dc.subjectretaileng
dc.subjectgrocery store selectioneng
dc.titleChování spotřebitelů při výběru prodejny pro nákup potravincze
dc.title.alternativeConsumer behaviour when choosing a store for food purchaseeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag46115
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with consumer behaviour when choosing a store for food purchase. The main aim is to evaluate the importance of individual factors that play role in the selection of grocery store using a questionnaire survey. Secondary goals are to characterize how consumers currently behave in the selection of the store and to confirm or disprove established hypotheses. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with issues related to the topic of the work, the practical part focuses on the marketing research itself, through which all the goals of this work have been fulfilled. As a method of collecting the primary data an electronic questionnaire was used. The data obtained were evaluated using MS Excel and "R" program. Based on the findings possible recommendations for the retailers are also formulated at the end of the practical part.eng
dc.date.accepted2017-10-12
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam