dc.contributor.advisor | Machulová, Helena | |
dc.contributor.author | Bílková, Ladislava | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:55:58Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:55:58Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37146 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce zjišťuje přínos dalšího vzdělávání pro sociální pracovníky v denních stacionářích pro klienty od 1 roku do 26 let. Teoretická část popisuje vzdělávání obecně, odlišnost andragogiky, faktory a motivaci podílející se na učení dospělých. Uvádí požadavky na vzdělání a celoživotní vzdělávání sociálních pracovníků, jaké kompetence rozvíjí sociální pracovník celoživotním vzděláváním, osobnostní rozvoj
a s tím spojené hodnoty důležité pro sociální práci. Dále se zabývá denním stacionářem, náplní jeho práce a podporou klientů v ucelené rehabilitaci ve vztahu vzdělávání sociálních pracovníků a mezioborové spolupráce. Výzkumná část zjišťuje přínos dalšího vzdělávání pro sociální pracovníky. | cze |
dc.format | 49 s.(88 057 znaků) | |
dc.format | 49 s.(88 057 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | celoživotní vzdělávání | cze |
dc.subject | andragogika | cze |
dc.subject | sociální pracovník | cze |
dc.subject | kompetence | cze |
dc.subject | hodnoty | cze |
dc.subject | denní stacionář | cze |
dc.subject | ucelená rehabilitace | cze |
dc.subject | mezioborová spolupráce | cze |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | lifelong learning | eng |
dc.subject | adult education | eng |
dc.subject | social worker | eng |
dc.subject | competency | eng |
dc.subject | values | eng |
dc.subject | day centre | eng |
dc.subject | comprehensive rehabilitation | eng |
dc.subject | interdisciplinary cooperation | eng |
dc.title | Další vzdělávání sociálních pracovníků v denních stacionářích pro klienty od 1 roku do 26 let | cze |
dc.title.alternative | Continuing education of social workers at day centres for clients aged 1 to 26 | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 39423 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor's thesis determines the contribution of continuing education for social workers in day centres for clients aged 1 to 26. The theoretical part describes education in general, differences in adult education, factors and motivation involved in adult education. Lists the requirements for education and lifelong learning of social workers. Identifies social worker's skills developed during lifelong learning, personality development and other virtues important for social work. It further deals with day centre, its purpose and client's support in comprehensive rehabilitation in relation with social workers' education and interdisciplinary cooperation. The research part evaluates the benefits of continuing education for social workers. | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-23 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální a charitativní práce | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Sociální práce | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Ehrlichová, Magdalena | |