Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMachulová, Helena
dc.contributor.authorBílková, Ladislava
dc.date.accessioned2021-12-09T08:55:58Z
dc.date.available2021-12-09T08:55:58Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37146
dc.description.abstractBakalářská práce zjišťuje přínos dalšího vzdělávání pro sociální pracovníky v denních stacionářích pro klienty od 1 roku do 26 let. Teoretická část popisuje vzdělávání obecně, odlišnost andragogiky, faktory a motivaci podílející se na učení dospělých. Uvádí požadavky na vzdělání a celoživotní vzdělávání sociálních pracovníků, jaké kompetence rozvíjí sociální pracovník celoživotním vzděláváním, osobnostní rozvoj a s tím spojené hodnoty důležité pro sociální práci. Dále se zabývá denním stacionářem, náplní jeho práce a podporou klientů v ucelené rehabilitaci ve vztahu vzdělávání sociálních pracovníků a mezioborové spolupráce. Výzkumná část zjišťuje přínos dalšího vzdělávání pro sociální pracovníky.cze
dc.format49 s.(88 057 znaků)
dc.format49 s.(88 057 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectceloživotní vzdělávánícze
dc.subjectandragogikacze
dc.subjectsociální pracovníkcze
dc.subjectkompetencecze
dc.subjecthodnotycze
dc.subjectdenní stacionářcze
dc.subjectucelená rehabilitacecze
dc.subjectmezioborová spoluprácecze
dc.subjecteducationeng
dc.subjectlifelong learningeng
dc.subjectadult educationeng
dc.subjectsocial workereng
dc.subjectcompetencyeng
dc.subjectvalueseng
dc.subjectday centreeng
dc.subjectcomprehensive rehabilitationeng
dc.subjectinterdisciplinary cooperationeng
dc.titleDalší vzdělávání sociálních pracovníků v denních stacionářích pro klienty od 1 roku do 26 letcze
dc.title.alternativeContinuing education of social workers at day centres for clients aged 1 to 26eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag39423
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis determines the contribution of continuing education for social workers in day centres for clients aged 1 to 26. The theoretical part describes education in general, differences in adult education, factors and motivation involved in adult education. Lists the requirements for education and lifelong learning of social workers. Identifies social worker's skills developed during lifelong learning, personality development and other virtues important for social work. It further deals with day centre, its purpose and client's support in comprehensive rehabilitation in relation with social workers' education and interdisciplinary cooperation. The research part evaluates the benefits of continuing education for social workers.eng
dc.date.accepted2016-05-23
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální a charitativní prácecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální prácecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeEhrlichová, Magdalena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam