Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMuchová, Ludmila
dc.contributor.authorRolfová, Hana
dc.date.accessioned2021-12-09T08:56:10Z
dc.date.available2021-12-09T08:56:10Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37180
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá začleňováním dětí s poruchami chování z ústavního prostředí do širší společnosti. Cílem práce bylo především zjistit, jak jsou děti schopny do budoucna se znovu začlenit do společnosti. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. První kapitola vysvětluje základní pojmy, jako je rodina a dítě. Ve druhé kapitole se popisuje výchova v rodině. Ve třetí kapitole se popisují jiţ konkrétní poruchy chování dětí. Ve čtvrté kapitole je nastíněna struktura školských zařízení pro ochrannou a ústavní výchovu. Pátá kapitola se zabývá prostředím zařízení pro ústavní výchovu. Šestá kapitola pojednává o osobnostním vývoji dítěte v ústavní výchově. Sedmá kapitola je o znovuzačlenění dětí v ústavní výchově do společnosti.cze
dc.format56 s.
dc.format56 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectrodinacze
dc.subjectvýchova v rodiněcze
dc.subjectpsychická deprivacecze
dc.subjectdětský domovcze
dc.subjectdětský domov rodinného typucze
dc.subjectdětský domov se školoucze
dc.subjectdiagnostický ústavcze
dc.subjectvýchovný ústavcze
dc.subjectporuchy chovánícze
dc.subjectfamilyeng
dc.subjecteducation in the familyeng
dc.subjectpsychological deprivationeng
dc.subjectchildren's homeeng
dc.subjectfamily-type children's homeeng
dc.subjectchildren's home with schooleng
dc.subjectdiagnostic instituteeng
dc.subjecteducational instituteeng
dc.subjectbehavioral disorderseng
dc.titleZačleňování dětí s poruchami chování z ústavního prostředí do širší společnosticze
dc.title.alternativeIntegration kids with behavioral disturbances from constitutional environs to the wider societyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag40488
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis deals with the inclusion of children with behavioral disorders from the environment of institutional care into the wider society. The purpose of the thesis was especially to find out how these children are able to reintegrate into society. The thesis is divided into seven chapters. The first chpater explains basic terms such as family and child. The second chapter describes education in the family. The third chapter describes specific children's behavioral disorders. The fourth chapter outlines the structure of school facilities for protective and institutional care. The fifth chapter deals with the environment of facilities for institutional care. The sixth chapter discusses the personality development of a child in institutional care. The seventh chapter deals with the reintegration of children from institutional care into society.eng
dc.date.accepted2017-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeOchozka, Karel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam