Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMuchová, Ludmila
dc.contributor.authorModráčková, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-09T08:56:11Z
dc.date.available2021-12-09T08:56:11Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37182
dc.description.abstractPráce se zabývá psychologickým směrem logoterapie. Její teoretická část seznamuje s jejím vznikem, vývojem a obsahem, v podobě logoterapeutických hodnot. Tyto hodnoty jsou podrobně rozpracovány tak, aby je byl schopen pochopit žák 2. stupně ZŠ. Dále uvádí shrnutí stupně vývoje, odpovídající věkové kategorii žáků na 2. stupni ZŠ, jak v rámci tělesné a psychické, tak noologické. Praktická část obsahuje implementaci logoterapeutických hodnot do výchovy a vzdělávání žáků na 2. stupni ZŠ do Rámcového vzdělávacího programu základního vzdělání. Jedná se o zařazení lásky, víry, naděje, smrti, utrpení a viny tak, jak jí chápe logoterapie, do předmětu Etická výchova nebo průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova.cze
dc.format42 s., 6 s. obr. příloh
dc.format42 s., 6 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectlogoterapiecze
dc.subjectexistenciální analýzacze
dc.subjectsmysl životacze
dc.subjectmorální hodnotycze
dc.subjectláskacze
dc.subjectnáboženská víracze
dc.subjectnadějecze
dc.subjectsmrtcze
dc.subjectvinacze
dc.subjectutrpenícze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectvýchova dítětecze
dc.subjectlogotherapyeng
dc.subjectexistential analysiseng
dc.subjectsense of lifeeng
dc.subjectmoral valueseng
dc.subjectloveeng
dc.subjectreligious faitheng
dc.subjecthopeeng
dc.subjectdeatheng
dc.subjectguilteng
dc.subjectsufferingeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectchild rearingeng
dc.titleLogoterapeutické hodnoty ve výuce žáků 2. stupně ZŠcze
dc.title.alternativeLogotherapeutic Values in the Education of Pupils at the Senior Primary Schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag40490
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the psychological direction of logotherapy. The theoretical part introduces its origins, development and content, in the form logotherapeutic values. These values are elaborated in detail, so that they can be understood by pupils at the senior primary school. Furthermore, it summarizes the stage of development corresponding to the age group of pupils at the senior primary school with respect to both, physical and mental and also neological aspects. The practical part contains an implementation of logotherapeutic values in the education of pupils at the senior primary school in the General Educational Program of basic education. This includes the love, faith, hope, death, suffering and guilt, as understood by logotherapy, in the Ethics Education subject or in the cross-sectional topic of Personality and Social Education.eng
dc.date.accepted2016-05-24
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSuchomelová, Věra


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam