Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNohavová, Alena
dc.contributor.authorŽelezníková, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-09T08:56:13Z
dc.date.available2021-12-09T08:56:13Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37186
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá možnostmi využití hudby pro rozvoj osobnosti předškolních dětí. Hlavním cílem práce je představit způsob využití hudby v předškolním vzdělávání se zaměřením na podporu rozvoje osobnosti jedince. V teoretické části je popsaná osobnost jedince předškolního věku a charakteristické znaky tohoto období. Teoretická část také vymezuje např. pojmy: hudba, sluch a sluchové vnímání, sebepojetí, expresivní aktivity, sebereflexe, související z částí praktickou. V části praktické je popsaná konkrétní práce s hudbou a dalšími expresivními aktivitami, které na ni navazují (tanec, hudební improvizace, výtvarná improvizace aj.). Je provedena analýza jejich výběru a způsoby užití, včetně sebereflexe učitele.cze
dc.format44 s.
dc.format44 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthudbacze
dc.subjectsebereflexecze
dc.subjectsebepojetícze
dc.subjectpředškolní děticze
dc.subjectexpresivní aktivitycze
dc.subjectpreschooleng
dc.subjectusing musiceng
dc.subjectchildreneng
dc.subjectexpressive activitieseng
dc.subjectself-reflectioneng
dc.titleVyužití hudby při práci s předškolními dětmicze
dc.title.alternativeMusic in preschool education - ways of its useeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42324
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the possibilities of using music for the personality development of preschool children. The main aim is to introduce a method using music in preschool education with a focus on supporting the development of individual personality. The theoretical part describes the personality of preschool age and the characteristics of this period. The theoretical part also defines eg. The terms music, hearing and auditory perception, self-image, expressive activity, self-reflection, related to the practical part. In the practical part The practical part described the work with music and other expressive activities that build on it (dance, musical improvisation, creative improvisation etc.). It is an analysis of their selection and use of methods, including self- teachers.eng
dc.date.accepted2016-05-24
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeOchozka, Karel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam