dc.contributor.advisor | Nohavová, Alena | |
dc.contributor.author | Železníková, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:56:13Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:56:13Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37186 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití hudby pro rozvoj osobnosti předškolních dětí. Hlavním cílem práce je představit způsob využití hudby v předškolním vzdělávání se zaměřením na podporu rozvoje osobnosti jedince. V teoretické části je popsaná osobnost jedince předškolního věku a charakteristické znaky tohoto období. Teoretická část také vymezuje např. pojmy: hudba, sluch a sluchové vnímání, sebepojetí, expresivní aktivity, sebereflexe, související z částí praktickou. V části praktické je popsaná konkrétní práce s hudbou a dalšími expresivními aktivitami, které na ni navazují (tanec, hudební improvizace, výtvarná improvizace aj.). Je provedena analýza jejich výběru a způsoby užití, včetně sebereflexe učitele. | cze |
dc.format | 44 s. | |
dc.format | 44 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | hudba | cze |
dc.subject | sebereflexe | cze |
dc.subject | sebepojetí | cze |
dc.subject | předškolní děti | cze |
dc.subject | expresivní aktivity | cze |
dc.subject | preschool | eng |
dc.subject | using music | eng |
dc.subject | children | eng |
dc.subject | expressive activities | eng |
dc.subject | self-reflection | eng |
dc.title | Využití hudby při práci s předškolními dětmi | cze |
dc.title.alternative | Music in preschool education - ways of its use | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 42324 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the possibilities of using music for the personality development of preschool children. The main aim is to introduce a method using music in preschool education with a focus on supporting the development of individual personality. The theoretical part describes the personality of preschool age and the characteristics of this period. The theoretical part also defines eg. The terms music, hearing and auditory perception, self-image, expressive activity, self-reflection, related to the practical part. In the practical part The practical part described the work with music and other expressive activities that build on it (dance, musical improvisation, creative improvisation etc.). It is an analysis of their selection and use of methods, including self- teachers. | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-24 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Ochozka, Karel | |