dc.contributor.advisor | Bauman, Petr | |
dc.contributor.author | Korandová, Denisa | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:56:16Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:56:16Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37192 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá vychovatelskými strategiemi, které vychovatelé používají nebo používali při projevech verbální agrese u dětí. Jsou zde teoreticky shrnuta témata, která se objevovala v realizovaném kvalitativním výzkumu (design zakotvené teorie, rozhovory s 9 respondenty). Jedná se o především o agresi jako pojem, verbální agresi, typy agrese, které respondenti rozlišují. Teoreticky jsou také popsány strategie jak osvědčené, tak neosvědčené, kde se objevují témata jako výchova, rodina, spolupráce rodiny se školou, kázeň, trest. Rozhovory s respondenty byly analyzovány pomocí otevřeného a axiálního kódování. Kategorie jsou zpřehledněny a je vytvořeno schéma, které znázorňuje vztahy mezi těmito kategoriemi. V závěru práce jsou uvedeny výsledky, které z daného kvalitativního výzkumu vyšly. | cze |
dc.format | 55 s. | |
dc.format | 55 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | agrese | cze |
dc.subject | typy agrese | cze |
dc.subject | verbální agrese | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | kázeň | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | strategie | cze |
dc.subject | aggression | eng |
dc.subject | types of aggression | eng |
dc.subject | verbal aggression | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | discipline | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | strategies | eng |
dc.title | Vychovatelské strategie zvládání verbální agrese dětí | cze |
dc.title.alternative | Pedagogical strategies for dealing with verbal aggression | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 43670 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with pedagogical strategies that educators use or used when dealing with verbal aggression in children. There are theoretically summarized topics that appeared in my research. This is primarily the concept of aggression, verbal aggression, types of aggression that respondents distinguish. Also the strategies identified as efficient and inefficient are described. The qualitative research was conducted in the design of grounded theory (9 respondents interviewed). | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-24 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Suchomelová, Věra | |