Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorKorandová, Denisa
dc.date.accessioned2021-12-09T08:56:16Z
dc.date.available2021-12-09T08:56:16Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37192
dc.description.abstractPráce se zabývá vychovatelskými strategiemi, které vychovatelé používají nebo používali při projevech verbální agrese u dětí. Jsou zde teoreticky shrnuta témata, která se objevovala v realizovaném kvalitativním výzkumu (design zakotvené teorie, rozhovory s 9 respondenty). Jedná se o především o agresi jako pojem, verbální agresi, typy agrese, které respondenti rozlišují. Teoreticky jsou také popsány strategie jak osvědčené, tak neosvědčené, kde se objevují témata jako výchova, rodina, spolupráce rodiny se školou, kázeň, trest. Rozhovory s respondenty byly analyzovány pomocí otevřeného a axiálního kódování. Kategorie jsou zpřehledněny a je vytvořeno schéma, které znázorňuje vztahy mezi těmito kategoriemi. V závěru práce jsou uvedeny výsledky, které z daného kvalitativního výzkumu vyšly.cze
dc.format55 s.
dc.format55 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectagresecze
dc.subjecttypy agresecze
dc.subjectverbální agresecze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectkázeňcze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectaggressioneng
dc.subjecttypes of aggressioneng
dc.subjectverbal aggressioneng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectdisciplineeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectstrategieseng
dc.titleVychovatelské strategie zvládání verbální agrese dětícze
dc.title.alternativePedagogical strategies for dealing with verbal aggressioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag43670
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with pedagogical strategies that educators use or used when dealing with verbal aggression in children. There are theoretically summarized topics that appeared in my research. This is primarily the concept of aggression, verbal aggression, types of aggression that respondents distinguish. Also the strategies identified as efficient and inefficient are described. The qualitative research was conducted in the design of grounded theory (9 respondents interviewed).eng
dc.date.accepted2016-05-24
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSuchomelová, Věra


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam