Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMuchová, Ludmila
dc.contributor.authorMelounková, Jana
dc.date.accessioned2021-12-09T08:56:19Z
dc.date.available2021-12-09T08:56:19Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37198
dc.description.abstractTématem této práce jsou základní lidské hodnoty, které můžou být dětem předškolního věku přiblíženy prostřednictvím enviromentální výchovy a vzdělávání. Po tělesné, psychické a sociální charakteristice předškolního věku následuje definování základních lidských hodnot a enviromentální edukace. Na základě objasnění obsahu klíčových pojmů je sestavena metodika pro předškolní vzdělávání, která základní lidské hodnoty dětem nastiňuje prostřednictvím enviromentální edukace. Cílem práce bylo ověření si možnosti, že ačkoli bude edukační plán sestaven na základě zaměření na základní lidské hodnoty v enviromentální výchově, bude splňovat požadavek o všestranném rozvoji předškolního dítěte. Práce se také zaměřila na otázku, je-li možno v této oblasti hodnot nalézt nový rozměr pro předškolní věk.cze
dc.format52 s. (85 196 znaků bez mezer)
dc.format52 s. (85 196 znaků bez mezer)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttělesný vývoj předškolních dětícze
dc.subjectpsychický vývoj předškolních dětícze
dc.subjectsocializace u předškolních dětícze
dc.subjectzákladní lidské hodnotycze
dc.subjectenviromentální edukacecze
dc.subjectdobrocze
dc.subjectživotcze
dc.subjectpravdacze
dc.subjectkrásacze
dc.subjectláska.cze
dc.subjectphysical development of pre-school childreneng
dc.subjectpsychical development of pre-school childreneng
dc.subjectsocialisation of pre-school childreneng
dc.subjectbasic human valueseng
dc.subjectenvironmental educationeng
dc.subjectthe goodeng
dc.subjectlifeeng
dc.subjecttrutheng
dc.subjectbeautyeng
dc.subjectlove.eng
dc.titleZákladní lidské hodnoty v enviromentální výchově dětí v MŠcze
dc.title.alternativeBasic human values in environmental education of children in nursery schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag43906
dc.description.abstract-translatedThe topic of this work are the basic human values, which can be pre-school children familiarized with through environmental education. Environmental education and the definition of the basic human values follows after physical, psychical and social characteristics of the pre-school age. The methodology of pre-school education, which outlines the basic human values to children through environmental education, is based on the explanation of the key terms. The aim of this work was to verify the possibility that, even though the education plan is based on the focus on the basic human values in environmental education, it still follows the demand for the general development of pre-school children. The work was also focussed on a question whether a new dimension in this field of values can be found in the pre-school age.eng
dc.date.accepted2016-09-08
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠimek, Vojtěch


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam