Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacků, Richard
dc.contributor.authorŠpirhanzlová, Andrea
dc.date.accessioned2021-12-09T08:56:53Z
dc.date.available2021-12-09T08:56:53Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37249
dc.description.abstractPráce se zabývá organizací volnočasových aktivit, kdy je hlavní inspirací i nástrojem příroda. Teoretická část definuje základní pojmy z oboru pedagogiky volného času a poukazuje na možnost využít přírodu nejen jako inspiraci pro tvorbu obsahové složky volnočasových aktivit, ale také jako prostředí, ve kterém se výchovně vzdělávací proces daných aktivit odehrává. Praktická část obsahuje konkrétní výchovně vzdělávací činnosti, jejichž podstata je postavena na vztahu k přírodě. Podklady pro vytvoření praktických kurzů jsou čerpány z anketního šetření, kde dotázaní respondenti využili možnosti výběru z nabídky aktivit, které se odehrávají v přírodě, a vyjádřili své zájmy. Po vyhodnocení výsledků ankety byly dle didaktických zásad rozpracovány plány tří výchovně vzdělávacích aktivit: Seminář malby "Voda a nebe", kurz fotografie a kurz agility.cze
dc.format59 s.
dc.format59 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpřírodacze
dc.subjectpedagogika volného časucze
dc.subjectprojektcze
dc.subjectorganizovánícze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectkurzcze
dc.subjectseminářcze
dc.subjectmalbacze
dc.subjectfotografiecze
dc.subjectagilitycze
dc.subjectnatureeng
dc.subjectleisure time pedagogyeng
dc.subjectprojecteng
dc.subjectorganizationeng
dc.subjectleisureeng
dc.subjectcourseeng
dc.subjectlessoneng
dc.subjectpaintingeng
dc.subjectphotographyeng
dc.subjectagilityeng
dc.titlePříroda jako inspirace v PVČcze
dc.title.alternativeNature as inspiration for leisure education. Creative project of leisure activities using nature as an environment for development.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag44169
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the organization of leisure activities where the main tool and inspiration is nature. The theoretical part defines basic concepts of pedagogy of free time and points to the possibility of using nature as an inspiration not only for creating content components of leisure activities, but also as the environment in which the pedagogical - educational process of activities takes place. The practical part contains specific pedagogical - educational activity whose essence is built on respect for nature. Data for the creation of practical courses are drawn from the questionnaire survey, in which interviewed respondents used the opportunity to choose from a variety of activities that take place in nature, and expressed their concerns. After evaluating the results of the survey, three educational programs - educational activities - were developed by teaching principles: a lesson of painting "Water and Sky", a course of photography and an agility course.eng
dc.date.accepted2017-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNovák, Lukáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam