dc.contributor.advisor | Muchová, Ludmila | |
dc.contributor.author | Frenis, Olena | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:57:00Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:57:00Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37258 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce je najit vhodnou cestu pro sdělení křesťanských hodnot dětem před-školního věku. Pro řešení zvoleného úkolu jsme se zaobíraly sférou hodnot a specifikou dětské psychiky, to vše v kontextu pedagogických disciplín. Dospěly jsme k závěru, že pro dany úkol je jednou z nejvhodnějších cest cesta symbolů. Na základě zjištěných poznatků můžeme tvrdit, že symboly jsou velice blízké dětskému vnímaní světa. Výsledky dané práce umožnuji nenásilnou formou tvarovat dětskou psychiku. | cze |
dc.format | 47 s. (64 074 znaků) | |
dc.format | 47 s. (64 074 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | křesťanské hodnoty | cze |
dc.subject | symbol | cze |
dc.subject | děti předškolního věku | cze |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | animace | cze |
dc.subject | Christian values | eng |
dc.subject | symbol | eng |
dc.subject | preschool children | eng |
dc.subject | leisure | eng |
dc.subject | animation | eng |
dc.title | Výchovné zprostředkování duchovních hodnot dětem předškolního věku skrze práci se symboly | cze |
dc.title.alternative | The Educational Mediation of Spiritual Values for Preschool Children through Working with Symbols | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 44184 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this bachelor work is to find a suitable way for sharing Christian values with preschool children. For dealing with this task we took into account the realm of values and the specifics of a child's psyche, as well as the pedagogical context itself. We came to the conclusion that the most suitable way for carrying out this task is by using symbols. Based on the findings we came to, we can declare that symbols are very close to a child's perception of the world. The results of this work enable a child´s psyche to be formed in an unforced manner. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vlčková, Michaela | |