Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorUrbanová, Markéta
dc.date.accessioned2021-12-09T08:57:07Z
dc.date.available2021-12-09T08:57:07Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37266
dc.description.abstractPráce zkoumá, zda má hraní stolního fotbalu vliv na zkvalitnění písemného projevu dětí prvního ročníku, resp. zda usnadňuje zvládnutí motorických nároků psaní. Teoretická část se opírá o poznatky z lékařské vědy a kineziologie. Seznamuje čtenáře s anatomií ruky, dále s prací a pozicí ruky při psaní. Opírám se rovněž o poznatky a doporučeními popsanými v literatuře ohledně správného pracovního náčiní při nácviku psaní. Vlastní výzkumná část pak představuje faktická zjištění z pedagogické praxe a názory účastníků výzkumu pomáhající tato zjištění interpretovat.cze
dc.format50 s.
dc.format50 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectděticze
dc.subjectdružinacze
dc.subjectgrafomotorikacze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectpísmocze
dc.subjectpronacecze
dc.subjectpsanícze
dc.subjectstolní fotbalcze
dc.subjectsupinacecze
dc.subjectchildreneng
dc.subjectschool clubeng
dc.subjectgraphomotor skillseng
dc.subjectprimary school ageeng
dc.subjecthandwritingeng
dc.subjectpronationeng
dc.subjecttable footballeng
dc.subjectsupinationeng
dc.titleVliv hraní stolního fotbalu na grafický projev žáků prvního ročníkucze
dc.title.alternativeThe Effect of Playing Table Football on Pupils´ Handwritingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag44195
dc.description.abstract-translatedThe thesis explores the possibilities whether playing table football may influence the handwriting of primary school children, i.e. whether it makes the psychomotor aspects of learning to write easier to master. The theoretical part of the thesis is based on medicine and kinesiology. It introduces the functional anatomy of hand when writing. Also, it is based on recommendations concerning correct writing tools and aids used when teaching handwriting. Next, the research part presents factual findings from the field and opinions of respondents helping interpret the research findings.eng
dc.date.accepted2016-09-08
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFilip, Michal


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam