Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorErban, Vít
dc.contributor.authorBrožová, Květa
dc.date.accessioned2021-12-09T08:57:09Z
dc.date.available2021-12-09T08:57:09Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37268
dc.description.abstractBakalářská práce poukazuje na problematiku čtenářství, především pak na čtenářství dětí na základní škole. Hlavním tématem práce jsou vlivy, které ovlivňují čtenářství u dětí a způsoby podpory a rozšíření čtenářských návyků mezi nečtenáře. Práce je rozdělena do tří částí. První část (kapitoly 1-3) se zabývá dětským čtenářstvím a nejzásadnějšími vlivy, které na něj působí. Dává důraz na důležitost vlivu rodiny na další rozvoj dítěte. V druhé části (kapitola 4) je popsáno propojení s dalšími vědními okruhy, v tomto případě s pedagogikou a psychologií. Třetí část (kapitoly 5-6) se pak zabývá podporou čtenářství a výzkumy, které čtenářství sledují. Jsou zde uvedeny nejznámější projekty na podporu čtenářství u dětí a dva nejrozsáhlejší výzkumy týkající se čtenářství dětí na základní škole.cze
dc.format39 s.
dc.format39 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVýchovacze
dc.subjectčtenářstvícze
dc.subjectdětské čtenářstvícze
dc.subjectčetbacze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectpodpora čtenářstvícze
dc.subjectmédiacze
dc.subjecteducationeng
dc.subjectchildren's-readingeng
dc.subjectfree timeeng
dc.subjectsupport of readingeng
dc.subjectmediaeng
dc.titleVýchova dětí ke čtenářství na základní školecze
dc.title.alternativeThe education of reading for children at elementary schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag44198
dc.description.abstract-translatedThis bechalor thesis is dedicated to the problems of reading, especially the reading of children at elementary school. The crucial questions are what has influence on children's reading in positive as well as in negative way, and what are the ways, how to support it and to improve the current situation. This bechalor thesis is divided into three parts. First part (chapter 1-3) talks about the children's reading and about the most important influences on it. The family environment and the next development of a child are the most important factors. Second part (chapter 4) deals with the relations to other sciences, mainly the pedagogy and psychology. Third part (chapter 5-6) is dedicated to the support of reading and deals with the research of reading. The most knows projects of the children's-reading and the most known researches of the reading at elementary schools are mentioned.eng
dc.date.accepted2017-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠimek, Vojtěch


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam