Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZbudilová, Helena
dc.contributor.authorČerná, Hana
dc.date.accessioned2021-12-09T08:57:11Z
dc.date.available2021-12-09T08:57:11Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37271
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá předčtenářskou gramotností u dětí v mateřských školách a školních družinách. Teoretická část práce objasňuje základní pojmy související s tématem. Popisuje vývoj předčtenáře v rodině, v mateřské škole, v knihovně a zaměřuje se na faktory ovlivňující předčtenářskou gramotnost. Dále zachycuje záběr textů souvisejících s tématem předčtenářské, čtenářské gramotnosti z časopisů Informatorium 3-8 a Rodina a škola v období 2010-2016. Praktická část je zaměřena na zjištění konkrétních údajů ohledně rozvoje čtenářství a čtenářské gramotnosti v Základní a Mateřské škole Černovice. Seznamuje s výsledky výzkumného šetření, které bylo provedeno v mateřské škole a ve školní družině. Výsledky dotazníků z mateřské školy jsou doplněny poznatky z pozorování.cze
dc.format68 s.
dc.format68 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředčtenářská gramotnostcze
dc.subjectčtenářská gramotnostcze
dc.subjectvývoj čtenářecze
dc.subjectčtenářstvícze
dc.subjectrozvoj čtenářstvícze
dc.subjectpre-readers literacyeng
dc.subjectreader's literacyeng
dc.subjectdevelopment of the readereng
dc.subjectreadershipeng
dc.subjectdevelopment of the readershipeng
dc.titlePředčtenářská gramotnost v mateřských školách a školních družináchcze
dc.title.alternativePre-reader Literacy in the Nursery Schools and After-school Clubseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag44202
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on pre-reader´s literacy of children placed in nursery schools and after school care. The theoretical part clarifies basic terms related to the topic. It describes the reader´s development in the family, nursery school, library and it focuses on the factors that are influencing the pre-reader´s literacy. Furthermore the thesis records thematic range of the texts from the journal Informatorium 3-8 and Rodina a škola issued between 2010 and 2016. The practical part focuses on the findings of particular data related to the development of reading skills and reader´s literacy on the elementary and nursery school in Černovice. This part introduces the results of research which was conducted in the nursery school and after school care. The peer observation complements the results from the nursery school.eng
dc.date.accepted2017-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKočerová, Martina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam