Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMachulová, Helena
dc.contributor.authorVlčková, Petra
dc.date.accessioned2021-12-09T08:57:32Z
dc.date.available2021-12-09T08:57:32Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37292
dc.description.abstractMá bakalářská práce pojednává o vývojové dysfázii. Cílem práce je pokusit se o přiblížení této komplikované poruchy. Také poukazuji na nelehké začlenění postiženého dítěte do běžné třídy v základní škole. V teoretické části stručně popisuji poruchy řeči. Podrobněji vymezuji pojem vývojové dysfázie, její symptomy, diagnostiku a organizace, které mohou být dětem s tímto handicapem nápomocné. Zvláštní kapitolu pak věnuji procesu integrace. V praktické části používám metodu kazuistik. Zaměřuji se na analýzu odborné dokumentace a pozorování dvou integrovaných žáků prvního stupně základní školy s vývojovou dysfázií.cze
dc.format44 s. (65 166 znaků)
dc.format44 s. (65 166 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectIntegracecze
dc.subjectvývojová dysfáziecze
dc.subjectporuchy řečicze
dc.subjectřečcze
dc.subjectnarušená komunikační schopnostcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectIntegrationeng
dc.subjectdevelopmental dysphasiaeng
dc.subjectspeech disorderseng
dc.subjectspeecheng
dc.subjectimpaired communication abilityeng
dc.subjectcomunicationeng
dc.titleIntegrace dětí s vývojovou dysfázií do běžné základní školycze
dc.title.alternativeIntegration of children with developmental dysphasia in regular elementary schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag44326
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with developmental dysphasia. The aim of this thesis is to try to expound this complicated disorder. Also the thesis highlights the difficult integration of the disabled child to a regular class in elementary school. The theoretical part of this thesis briefly describe speech disorders. In detail there is defined the concept of developmental dysphasia, its symptoms, diagnosis and organizations that may be helpful for children with this handicap. A special chapter is devoted to the integration process. In the practical part is used the method of case studies. The focus is on analysis of technical documentation and observation of two integrated pupils with developmental dysphasia in elementary school.eng
dc.date.accepted2016-05-24
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeEhrlichová, Magdalena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam