Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBílková, Zuzana
dc.contributor.authorMalá, Blanka
dc.date.accessioned2021-12-09T08:58:16Z
dc.date.available2021-12-09T08:58:16Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37332
dc.description.abstractZáměrem bakalářské práce je ilustrovat problematiku syndromu vyhoření ve vztahu k vychovatelkám školních družin. Její teoretickou část tvoří základní poznatky o školních družinách, vychovatelkách a příčinách zátěžových situací. Dále je zde charakterizován syndrom vyhoření, jeho příčiny, příznaky a fáze. Posledním tématem této části je supervizní seminář, jeho druhy, zaměření a charakteristika supervizora. Obsahem praktické části je shrnutí dat získaných od hlavních a dalších vychovatelek. Tímto tato část přináší možnost nahlédnout do problematiky syndromu vyhoření ve vztahu k vychovatelkám školních družin. Předkládá zde zjištění ohledně informovanosti a prevence vychovatelek, vztahující se k fenoménu vyhoření.cze
dc.format57 s. (103 302 znaků)
dc.format57 s. (103 302 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectŠkolní družinacze
dc.subjectvychovatelkacze
dc.subjectvedoucí vychovatelkacze
dc.subjectsyndrom vyhořenícze
dc.subjectsupervize.cze
dc.subjectAfter school clubseng
dc.subjecteducatoreng
dc.subjectchief educatoreng
dc.subjectburnout syndromeeng
dc.subjectsupervising the seminareng
dc.titleProblematika syndromu vyhoření u vychovatelů ve školních družináchcze
dc.title.alternativeBurn-out Syndrom among Educators in After School Clubseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag48324
dc.description.abstract-translatedThe thesis aims to illustrate the issue of burnout syndrome in educators in after school clubs. The theoretical part presents basic knowledge about after school clubs, educators and causes of stressful situations. It also characterizes burnout syndrome, its causes, sympoms and stages. The last part of the section deals with supervising seminar, its kinds, orientation and charakteristics of supervisor. The practical part contains a summary of the data obtained from educators, including chief educators. Thus, this section provides an insight into the issue of burnout syndrome in after school clubs educators. It presents certain findings about educators' aweareness and prevention related to the phenomen of burnout syndrome.eng
dc.date.accepted2017-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKaczor, Michal


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam