Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZbudilová, Helena
dc.contributor.authorMadarászová, Daniela
dc.date.accessioned2021-12-09T08:58:35Z
dc.date.available2021-12-09T08:58:35Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37347
dc.description.abstractVe své bakalářské práci představuji pojetí literárně dramatické výchovy v jedné konkrétní mateřské škole. Teoretická část vymezuje klíčovou terminologii, popisuje literárně-dramatickou činnost podle kurikulárních dokumentů (Rámcově vzdělávací program pro předškolní vzdělávání a Školní vzdělávací program mateřské školy Vodňany) a vývojovou charakteristiku dané věkové skupiny - dětí předškolního věku. Jádro práce spočívá v popisu základních literárních žánrů a metod literárně-dramatické oblasti. Součástí práce je analýza literárně dramatických aktivit jednoho školního roku v MŠ Vodňany (Smetanova 204). Praktická část představuje vytvoření a ověření sady pracovních listů pro literárně dramatickou oblast i s následnou reflexí. Tato část dále obsahuje rozhovor s vybranými učitelkami výše zmíněné školy.cze
dc.format67 s.
dc.format67 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectLiterárně dramatická výchovacze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectděti předškolního věkucze
dc.subjectosobnost učitelecze
dc.subjectRámcově vzdělávací program pro předškolní vzdělávání.cze
dc.subjectLiterky dramatic educationeng
dc.subjectnumeryeng
dc.subjectpreschool childreneng
dc.subjectteacher personalityeng
dc.subjectframework educational programme for preschool education.eng
dc.titleLiterárně dramatická výchova v mateřské školecze
dc.title.alternativeLiterary drama education in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag48546
dc.description.abstract-translatedIn my bachelor thesis I will present you the conception of the literary dramatic education in one particular nursery. Theoretical part defines the key terminology, describes the literary dramatic activity after curricular documents (Framework educational programme for preschool education and School education program nursery Vodňany) and development characteristics from the given age group - preschool children. The core of the work describes the basic literary genres and methods from literary dramatic area. Part of the thesis is the analysis of literary dramatic activities from one school year in nursery Vodňany (Smetanova 204). Practical part introduces the creation and verification of the set of the worksheets for the literary dramatic area with the following reflexion. This part also contains the interview with the chosen teacher from the school mentioned above.eng
dc.date.accepted2017-09-07
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBauman, Petr


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam