Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacků, Richard
dc.contributor.authorKolářová, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-09T08:58:59Z
dc.date.available2021-12-09T08:58:59Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37365
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na fenomén instruktorství z různých úhlů pohledu. Cílem práce je zmapovat požadavky organizace na éléva (lektora) a šéflektora s jejich vnímáním sebe sama v této roli a tím vnímání svých možností postoupit na vyšší pozici. Dále se zaměřuje na podmínky, podle kterých si svůj tým vybírá šéflektor. Jedná se v podstatě o trojúhelník mezi organizací, šéflektorem a élevem (lektorem) jehož jednou dimenzí je i sebepojetí lektora. Další zkoumanou oblastí je vnímání pojmů instruktor dělník a instruktor - osobnost. V první části je téma instruktorství uvedeno do teoretického kontextu. Druhá část je věnována kvalitativnímu výzkumu. Autorka využívá pro výzkum polostrukturovaný rozhovor s instruktory třech organizací se zastoupením všech třech pozic eléva, lektora a šéf-lektora. Výsledky výzkumu zobrazují zmapování výše uvedených oblastí.cze
dc.format41 s.
dc.format41 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfenomén instruktorstvícze
dc.subjectelévcze
dc.subjectlektorcze
dc.subjectšéf-lektorcze
dc.subjecttýmcze
dc.subjectvedení týmucze
dc.subjectrozvojcze
dc.subjectkompetencecze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectvůdcovstvícze
dc.subjectphenomenon of instructorseng
dc.subjectelev traitoreng
dc.subjectmentoreng
dc.subjectleading mentoreng
dc.subjectteameng
dc.subjectteamleadingeng
dc.subjectdevelopmenteng
dc.subjectcompetenceeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectleadershipeng
dc.titleFenomén instruktorství: dělník nebo osobnost?cze
dc.title.alternativeThe phenomenon of instructors - just a worker or a personality?eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag48581
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focusing on the phenomenon of instructory according to different points of view. The main object is to chart organisation requirements towards elev traitor and leading mentor with their own perception of themselves in the role and them being aware of a possible progress. Then the thesis focuses on the conditions for choosing team members by the leading mentor. Another researched fact is difference between an instructor as a worker and an instructor with a personality. In the first part the theme is dealt in the teoretical context. The second part is a practical investigation. For the research the author uses half structured interview with instructors of three organisations, representing all the three positions elev traitor, mentor and leading mentor. The results complete the theoretical part.eng
dc.date.accepted2017-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKaplánek, Michal


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam