Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZvánovcová, Veronika
dc.contributor.authorŠvarcová, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-09T08:59:12Z
dc.date.available2021-12-09T08:59:12Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37374
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá metodikou výuky předškolních dětí. Práce nahlédne do současného pojetí výuky, včetně motivace dětí a učitelů k učení. Za pomoci kvalitativního výzkumu a nastudovaných vědomostí byl v rámci práce vytvořen projekt, který je zacílen na děti předškolního věku. Vytvořený projekt nabídne soubor aktivit a her, které podpoří osvojení základních znalostí a dovedností dětí pro vstup do školy. Projekt podporuje individuální rozvojové oblasti, které pomocí her a smysluplně navozených tvořivých činností, ovlivňují jejich vztah k poznávání a učení. Bakalářská práce je inspirací pro každého, kdo se zabývá předškolní pedagogikou. Práce nahlíží do metodiky předškolních dětí z hlediska školní zralosti. Práce je přínosná pro učitele jako motivace dětí k učení, která nabízí něco nového v rámci výchovy a vzdělávání, na základě rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání.cze
dc.format47 s.
dc.format47 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmetodikacze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectosobnostcze
dc.subjectpráva dítětecze
dc.subjectrámcový vzdělávací programcze
dc.subjecthracze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectpozorovánícze
dc.subjectprojektcze
dc.subjecthrubá motorikacze
dc.subjectprogram aktivitcze
dc.subjecthodnocenícze
dc.subjectvýsledkycze
dc.subjectmethodologyeng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectpersonalityeng
dc.subjectchidren's rightseng
dc.subjectthe frame educational programmeeng
dc.subjectgameeng
dc.subjectresearcheng
dc.subjectobservationeng
dc.subjectprojecteng
dc.subjectgross motorial activitieseng
dc.subjectactivity programmeeng
dc.subjectevaluationeng
dc.subjectresultseng
dc.titleMetodika výuky předškolních dětí v mateřské školecze
dc.title.alternativeMETHODOLOGY OF TEACHING PRESCHOOL CHILDREN IN KINDERGARTENeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag48633
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the methodology of teaching pre-school children. It also touches the current trends in teaching, including the motivation of both children and teachers. With the help of qualitative research and gained information the project focused on children of pre-school age was created. The project offers a collection of games and activities which supports to adopt basic knowledge and skills important for the initiation of school attendance. The project supports the areas of individual development which with the help of games and carefully sequenced creative activities affect children's attitude towards cognition and learning. The thesis is the inspiration for anybody who deals with pre-school pedagogy. The thesis looks into the methodology of pre-school children from the school maturity point of view. The thesis can help teachers motivate pupils to learning process. It offers something new on the field of education, on the basis of frame educational programme for pre-school learning.eng
dc.date.accepted2017-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeEmrová, Nicole


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam