Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOrieška, Ján
dc.contributor.authorHadáčková, Martina
dc.date.accessioned2022-03-08T13:25:49Z
dc.date.available2022-03-08T13:25:49Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37475
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je charakteristika, specifikace a návrh možností inovací pro-duktu vybraného turistického informačního centra. Pro naplnění tohoto cíle jsem zvolila Turistické informační centrum České Budějovice. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy týkající se problematiky práce, především pojmy obsažené v samotném názvu bakalářské práce: inovace, produkt a turistické informační centrum. Praktická část bakalářské práce se věnuje analýze produktu Turistického informačního centra České Budějovice, analýze poptávky po tomto produktu a zpracování návrhu možností inovací.cze
dc.format55 s.
dc.format55 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinformacecze
dc.subjectinovacecze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectturistické informační centrumcze
dc.subjectinformationeng
dc.subjectinnovationeng
dc.subjectproducteng
dc.subjectserviceseng
dc.subjecttourismeng
dc.subjecttourist information centreeng
dc.titleInovace produktu vybraného turistického informačního centracze
dc.title.alternativeProduct innovations of selected tourist information centereng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41552
dc.description.abstract-translatedThe objective of the Bachelor thesis is to characterize, specify and design the innova-tions of the product of the selected tourist information centre. To achieve this objective, the Tourist Information Centre České Budějovice was chosen. The thesis is divided into the theoretical and practical part. In the theoretical part, the basic terms related to the work area are characterized, especially the terms contained in the title of the thesis. These terms are innovation, product and tourist information centre. The practical part is devoted to the chosen Tourist Information Centre České Budějovice and its product. The practical part is devoted to the analysis of the product of tourist information centre in České Budějovice, analysis of demand for it and proposals for innovation have been suggested.eng
dc.date.accepted2018-05-21
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam