Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBednářová, Dagmar
dc.contributor.authorČížková, Klára
dc.date.accessioned2022-03-08T13:25:51Z
dc.date.available2022-03-08T13:25:51Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37478
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů spojených s danou tématikou. Praktická část aplikuje získané vědomosti studiem literatury na konkrétní podnik vybranými metodami, které jsou popsány v následujících kapitolách. Bakalářská práce se zabývá konkrétním, středně velkým podnikem a jeho strategic-kým řízením. Podnik bude analyzován a bude popsán systém řízení podniku. Cílem bakalářské práce je zhodnocení systému řízení podniku a možnosti jeho dal-šího rozvoje v konkrétním podniku.cze
dc.format65 st. (64 903 znaků)
dc.format65 st. (64 903 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectřízení podnikucze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectrozvojcze
dc.subjectKey words: thesiseng
dc.subjectmanagementeng
dc.subjectcompanyeng
dc.subjectchocolateeng
dc.subjectworkeng
dc.titleSystém řízení středně velkého podniku a jeho další rozvojcze
dc.title.alternativeStrategic Management of a Medium-sized Enterprise with Regard to its Developmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45342
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on the strategic management of a business organization, more specifically the management of a middle-sized company, in this case a chocolate museum based in the town of Tábor. At present it is a medium-sized enterprise. The thesis deals with the characteristics of the current management of a company and the subsequent possibility of further development with regard to its possibilities. The methods used in the work include SWOT analysis, PESTE analysis and, last but not least, a questionnaire. Based on the methods, the following steps are proposed to improve and expand the business. At present the company is currently developing its factory shops where they sell chocolate. It is sold under the brand BonBon.eng
dc.date.accepted2018-05-21
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam