Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLapka, Miloslav
dc.contributor.authorHojdánek, Petr
dc.date.accessioned2022-03-08T13:26:02Z
dc.date.available2022-03-08T13:26:02Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37497
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je zjištění pro-environmentálního chování podnikatelů a jejich motivace k tomuto chování. Nalézt vnitřní a vnější faktory, které na ně působí a ovlivňují podnikatele v jejich dalším podnikatelském směřování. Zjistit jaké typy těchto faktorů existují. A v jakém prostředí vznikají. V mé bakalářské práci jsem se zaměřil na úzkou skupinu podnikatelů, která působí v jednom odvětví a má srovnatelné podmínky jak v legislativě, tak v možnostech zlepšení pro-environmentálního chování v daném regionu. Při přímém dotazování podnikatelů zjišťuji, jaké je povědomí o konceptu trvalé udržitelnosti rozvoje s co nejmenšími ztrátami na přírodních zdrojích. Zda podnikatelé vnímají zelené směřování společnosti za negativní nebo naopak za přínos. Za použití škály HEP a NEP jsem zjišťoval, zda se podnikatelé ztotožňují s pro-environmentálními názory či nikoliv. Tato data jsem využil i k ucelenému obrazu současného podnikatelské pohledu na tuto problematiku.cze
dc.format49 s. (80504 znaků)
dc.format49 s. (80504 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPro-environmentální chovánícze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectenvironmentalistikacze
dc.subjectpodnikatelécze
dc.subjectgastronomiecze
dc.subjectHEP a NEP škálacze
dc.subjectInglehartcze
dc.subjectPro-environmental behavioreng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectenviromenteleng
dc.subjectentrepreneurseng
dc.subjectgastronomyeng
dc.subjectHEPeng
dc.subjectNEPeng
dc.subjectIngleharteng
dc.titlePro-environmentální chování podnikatelů z hlediska jejich motivacecze
dc.title.alternativePro-environmental behavior of entrepreneurs and their motivationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45941
dc.description.abstract-translatedThe aim of bachelor thesis focuses on pro-environmental behavior of entrepreneurs and their motivation. The bachelor thesis determines what types of factors exist on the market. There are external and internal factors that affect entrepreneurs in their business way. The research focuses on a narrow group of entrepreneurs in the same branch where they have comparable conditions. Information are collected directly from entrepreneurs by questionnaires. The research shows how entrepreneurs know concept of development with the least losses on nature resources and how they perceive a green way of their companies. The main result of the thesis is a distribution of Czech entrepreneurs into two groups, HEP (Human Exceptionalism Paradigm) or NEP (New Ecological Paradigm Scale). The second part of the result deals with present problematic of business. Thanks to results of this research is possible to compare the circumstances that lead to certain behavior.eng
dc.date.accepted2018-05-21
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam