Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAlina, Jiří
dc.contributor.authorHronová, Aneta
dc.date.accessioned2022-03-08T13:26:08Z
dc.date.available2022-03-08T13:26:08Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37507
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce je ověření a vysvětlení vztahu mezi zaměstnaností a dopravní obslužností v daném regionu. Sekundárním cílem je popsat závislost mezi kvalitou dopravní infrastruktury a zaměstnaností v daném regionu. Pro první cíl je určen předpoklad, který říká, že obce s horší dopravní obslužností mají vyšší míru nezaměstnanosti. Toto zkoumání je doplněno dotazníkovým šetřením, které by mělo seznámit s názorem obyvatelstva a doplnit výsledky zkoumaných dat. V této práci jsou využity kvantitativní i kvalitativní metody. Kvantitativní metoda v podobě regresivní analýzy. Zkoumá závislost míry nezaměstnanosti na počtu dopravních spojů. Z kvalitativních metod je použit již zmíněný dotazník. Na závěr, práce obsahuje návrh opatření ke zlepšení stávajícího stavu.cze
dc.format54
dc.format54
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdopravní polohacze
dc.subjectdopravní obslužnostcze
dc.subjectnezaměstnanostcze
dc.subjectPísekcze
dc.subjectwillingness to commuteeng
dc.subjecttravel distanceeng
dc.subjectcurrent unemploymenteng
dc.subjectPísek regioneng
dc.titleVliv dopravní polohy a dopravní obslužnosti na zaměstnanost v regionu Píseckocze
dc.title.alternativeTransport Services and Their Impact on Employmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46169
dc.description.abstract-translatedThe main aim of the thesis is to verify the relation between employment and transport services in the region. The secondary aim is to describe the dependence between the quality of transport infrastructure and employment in the region. The assumption, which says that villages with worse transport service have a higher rate of unemployment. Is compared with outcomes of the survey realised through questionnaires. They are submitted to people who use public transport to get to work. This thesis use quantitative and qualitative methods. The quantitative method is in the form of regression analysis. It explores the dependence of the unemployment rate on the number of transport links. For qualitative methods already mentioned questionnaire are used. In conclusion, the thesis includes proposals to improve the current situation.eng
dc.date.accepted2018-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineStrukturální politika EU pro veřejnou správucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam