Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorŠinková, Jiřina
dc.date.accessioned2022-03-08T13:26:16Z
dc.date.available2022-03-08T13:26:16Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37515
dc.description.abstractNázev této bakalářské práce je Využití psychologie v marketingu. Marketing využívá znalosti z mnoha dalších oblastí vědy. Hlavním cílem této bakalářské práce je poukázat na možnosti využití psychologie v marketingu. Pro tuto práci byla vybrána společnost, na níž byly ukázány a popsány příklady fungování v praxi. Tato práce je rozdělena na konkrétní části, které pokrývají teorii a praxi. První částí práce je literární rešerše, která je teoretickým podkladem pro praktickou část. Informace v literární rešerši jsou čerpány z odborné literatury. V úvodu praktické části je představena vybraná společnost. Následuje analýza a syntéza získaných informací. Závěrečná část práce obsahuje návrhy a upozorňuje na způsoby, jak lépe využívat znalosti o spotřebitelích a jejich chování.cze
dc.format60 s. (104 781 znaků)
dc.format60 s. (104 781 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectpsychologiecze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectpostojecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectpsychologyeng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectattitudeseng
dc.titleVyužití psychologie v marketingucze
dc.title.alternativeUse of Psychology in Marketingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag47101
dc.description.abstract-translatedThe name of the bachelor thesis is "Use of Psychology in Marketing". Marketing uses knowledge of many other fields of science. The main purpose of this bachelor thesis is to point out the possibilities of using psychology in marketing. For the purposes of this thesis, a company has been chosen to demonstrate practical examples. This thesis is divided into two parts which cover the theory and practice. The first part of the thesis deals with theory concerning a survey which creates the theoretical background of the practical part. At the beginning of the practical part is presented the selected company. The analysis and synthesis of the information obtained follows. The final part of the thesis contains suggestions and points out ways how to better use the knowledge about the consumers and their behaviour.eng
dc.date.accepted2018-05-23
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam