dc.contributor.advisor | Adamová, Markéta | |
dc.contributor.author | Homola, Roman | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:26:20Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:26:20Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37519 | |
dc.description.abstract | Cílem práce byla analýza motivace a stimulace pracovníků a vytvoření návrhů na odstranění případných nedostatků.
V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy motivace a stimulace, jako je například motiv, stimul, existující teorie motivace aj. Dále je zde popsáno řízení lidských zdrojů, hodnocení a odměňování zaměstnanců, problematika malých a středních podniků a cestovního ruchu.
Pro vypracování praktické části byla zvolena firma Janeta, s. r. o. V této části jsou z počátku uvedeny základní informace o společnosti. Dále byl zhodnocen současný stav organizace v oblasti motivace a stimulace nejprve z pohledu vedení, a to za pomoci rozhovoru s jednatelem společnosti a následně za pomoci dotazníkového šetření, kterého se účastnili všichni zaměstnanci podniku.
Na základě výsledků byly navrženy patřičné návrhy na zlepšení stavu motivace a stimulace v podniku. | cze |
dc.format | 57 s. | |
dc.format | 57 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | stimulace | cze |
dc.subject | zaměstnanec | cze |
dc.subject | organizace | cze |
dc.subject | stimul | cze |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | stimulation | eng |
dc.subject | employees | eng |
dc.subject | questionnaire | eng |
dc.subject | organization | eng |
dc.subject | incentive | eng |
dc.title | Motivace a stimulace pracovníků v cestovním ruchu | cze |
dc.title.alternative | Motivation and Stimulation of Employees in a Company Focused on Tourism | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 49585 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the thesis was to analyze the motivation and stimulation of the employees and to create suggestions for elimination of possible shortcomings.
The theoretical part explains the basic concepts of motivation and stimulation, such as motivation, stimulus, existing motivation theory etc. It also describes human resources management, evaluation and remuneration of employees, issues of small and medium enterprises and tourism.
A travel Agency called Janeta, s.r.o. has been chosen for the purposes of the thesis. Basic information about Janeta s.r.o. is provided at the beginning of the practical part. In addition, the organization's current state of motivation and stimulation was assessed first from the point of view of management, with the help of an interview with the company's executive and further with the help of a questionnaire survey, which was attended by all employees of the company.
Based on the results, appropriate proposals have been proposed to improve the state of motivation and stimulation in the company. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-24 | |
dc.description.department | Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Řízení a ekonomika podniku | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |