dc.contributor.advisor | Remeš, Radim | |
dc.contributor.author | Špringer, Petr | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:26:33Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:26:33Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37530 | |
dc.description.abstract | Tématem této práce je naprogramování aplikace v XNA frameworku. Cílem je vytvořit hru pro více hráčů na jednom stolním počítači . Jedná se o 2D střílečku využívající sprity, vytvořené pomocí online editorů a programů na editaci obrázků. V teoretické části se zabývám úvodem do .NET frameworku, úvodem do programovacího jazyka C#, problematiky objektově orientovaného programování, obecným pojetí tvorby her a základního vysvětlení XNA frameworku. Hlavním cílem praktické části je vytvořit fungující multiplayerovou lokální hru pro 4 hráče za pomocí XNA frameworku. Kromě samotného programování je zde i ukázka návrhu komponent hry. Závěrem praktické práce je také testování vytvořené hry a optimalizování jednotlivých herních atributů. | cze |
dc.format | 50 | |
dc.format | 50 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | C# | cze |
dc.subject | XNA framework | cze |
dc.subject | .NET framework | cze |
dc.subject | Objektově orientované programování | cze |
dc.subject | sprity | cze |
dc.subject | multiplayer | cze |
dc.subject | C# | eng |
dc.subject | XNA framework | eng |
dc.subject | .NET framework | eng |
dc.subject | object oriented programming | eng |
dc.subject | sprites | eng |
dc.subject | multiplayer | eng |
dc.title | Vývoj aplikace s využitím XNA Frameworku | cze |
dc.title.alternative | Application programming using XNA Framework | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 49663 | |
dc.description.abstract-translated | The topic of this thesis is the programming of application in the XNA framework. The goal is to create a local multiplayer game on one desktop. This is a 2D action game, which uses sprites created by online editor and some picture editor. The theoretical part of the thesis deals with basics of .NET framework, basics of C#, describing of object oriented programming, general programming of games and basic description of XNA framework. The main goal of the practical part is to create working local multiplayer game on one desktop for four players in the XNA framework. In addition to programming itself, there is also an example of game components design. The end of the practical work is also testing of the created game and optimizing of individual game attributes. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-24 | |
dc.description.department | Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Ekonomická informatika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Systémové inženýrství a informatika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |