Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRemeš, Radim
dc.contributor.authorŠpringer, Petr
dc.date.accessioned2022-03-08T13:26:33Z
dc.date.available2022-03-08T13:26:33Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37530
dc.description.abstractTématem této práce je naprogramování aplikace v XNA frameworku. Cílem je vytvořit hru pro více hráčů na jednom stolním počítači . Jedná se o 2D střílečku využívající sprity, vytvořené pomocí online editorů a programů na editaci obrázků. V teoretické části se zabývám úvodem do .NET frameworku, úvodem do programovacího jazyka C#, problematiky objektově orientovaného programování, obecným pojetí tvorby her a základního vysvětlení XNA frameworku. Hlavním cílem praktické části je vytvořit fungující multiplayerovou lokální hru pro 4 hráče za pomocí XNA frameworku. Kromě samotného programování je zde i ukázka návrhu komponent hry. Závěrem praktické práce je také testování vytvořené hry a optimalizování jednotlivých herních atributů.cze
dc.format50
dc.format50
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectC#cze
dc.subjectXNA frameworkcze
dc.subject.NET frameworkcze
dc.subjectObjektově orientované programovánícze
dc.subjectspritycze
dc.subjectmultiplayercze
dc.subjectC#eng
dc.subjectXNA frameworkeng
dc.subject.NET frameworkeng
dc.subjectobject oriented programmingeng
dc.subjectspriteseng
dc.subjectmultiplayereng
dc.titleVývoj aplikace s využitím XNA Frameworkucze
dc.title.alternativeApplication programming using XNA Frameworkeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag49663
dc.description.abstract-translatedThe topic of this thesis is the programming of application in the XNA framework. The goal is to create a local multiplayer game on one desktop. This is a 2D action game, which uses sprites created by online editor and some picture editor. The theoretical part of the thesis deals with basics of .NET framework, basics of C#, describing of object oriented programming, general programming of games and basic description of XNA framework. The main goal of the practical part is to create working local multiplayer game on one desktop for four players in the XNA framework. In addition to programming itself, there is also an example of game components design. The end of the practical work is also testing of the created game and optimizing of individual game attributes.eng
dc.date.accepted2018-05-24
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomická informatikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam