Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolínek, Ladislav
dc.contributor.authorHošinský, Filip
dc.date.accessioned2022-03-08T13:26:42Z
dc.date.available2022-03-08T13:26:42Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37541
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo zjistit, jaký je současný stav interní komunikace ve vybraném podniku, kterým je GW Logistics a.s. Následně tento stav zhodnotit a navrhnout změny, které by vedli ke zlepšení interní komunikace, případně navrhnout zcela nová řešení. Stávající stav jsem zjistil za pomocí pozorování uvnitř podniku, dotazníkového šetření a konzultace s ředitelem a ostatními pracovníky. Domnívám se, že stanovený cíl se mi podařilo naplnit. Teoretickou část jsem vypracoval na základě formulace z odborné literatury. Čerpal jsem hlavně z literatury, která se zabývá komunikací a později spíše interní komunikací, tedy tou, která se odehrává uvnitř podniku. Konkrétně jsem se věnoval nástrojům, typům, formám a funkcím interní komunikace. Důležité bylo zaměřit se na fungující interní komunikaci a popsat, jaké bariéry komunikaci brání a kde nastává hlavní problém. Dále jsem věnoval pozornost efektivní komunikaci a zpětné vazbě. Jak se ukázalo z dotazníkového šetření, ale i z odborné literatury, firmy mají s tímto velký problém. V praktické části jsem se zaměřil už na konkrétní cíl a tím bylo zjistit, jak funguje komunikace v podniku GW Logistics a. s. Tento cíl jsem zjišťoval pomocí dotazníkového šetření, pozorování v podniku a řízeného rozhovoru s ředitelem. Důležité bylo si nejen stanovit hlavní cíl ale i dílčí cíle. V tomto případě se jednalo o to, jak zaměstnanci na nejnižších pozicích komunikují se svým nadřízeným, jaké se jim dostává zpětné vazby. Jestli i oni mohou vyjádřit svůj názor a hodnotit svého nadřízeného. Tyto dílčí cíle mi přišly pro firmu jako potencionálně největší problém, ve kterém bych mohl navrhnout jistá řešení. Návrhy na zlepšení vidím v podobě zřízení anonymní schránky, kde by se shromažďovaly veškeré stížnosti a připomínky pracovníků. Dále, aby vedoucí pracovníci více naslouchali svým podřízeným a sbírali jejich návrhy pro zlepšení. Zpětné vazby pro vedoucí pracovníky se může docílit i zavedením hodnotících pohovorů, či hodnotících dotazníků. Zavedení firemního časopisu by velice pomohlo s informovaností svých zaměstnanců a zavedení ceny zaměstnanec měsíce by je jistě motivovala. Co by pomohlo zefektivnit komunikační dovednosti, spíše u zaměstnanců na vyšších pozicích, je kurz efektivní komunikace pro firmy. Velký prostor pro zlepšení komunikace, a hlavně i zlepšení vztahů uvnitř podniku je v oblasti firemních akcí, či událostí. Závěry a analýzy výsledků spolu s návrhy budou předány panu řediteli GW Logistics a budou moci být využity k potencionálnímu zkvalitnění stávající interní komunikace v podniku.cze
dc.format51 s. (87 714 znaků)
dc.format51 s. (87 714 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinterní komunikacecze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectanalýzycze
dc.subjectpodnikcze
dc.subjectcíle organizacecze
dc.subjectnástrojecze
dc.subjecttypycze
dc.subjectformycze
dc.subjectfunkcecze
dc.subjectinternal communicationeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectgoals of the companyeng
dc.subjectprocesses in the organizationeng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titleInterní komunikace ve vybrané společnosticze
dc.title.alternativeInternal Communication in the Selected Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag49749
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis investigates the problems of internal communication in the selected company. The aim is determining the current condition of internal communication in selected company. Next steps and measures that are leading to improve internal communication are deduced form the results of survey. We can divide the bachelor´s thesis into several parts. The theoretical part is focused on technical terms and definition that must be understood for processing. We define concept of communication. Communication is the main part of social life of all people on the world. Next, I characterize the internal communication. Its functions, objectives and selections. For example: vertical, horizontal and diagonal communication. Next are forms and tools, which are oral, written, electronic and visual communication. In the end, I describe the difference between effective and non-effective communication. In the practical part I research current condition of internal communication in the company. The research was conducted using structured questionnaires. About 70 workers in the company were asked to complete the questionnaire. They were workers of lower posts, like truck or bus drivers. Questioning was realized in December, when drivers had every year training. Most of questions are focused on communication with manager, but we can see also an open question. Results and recommendations are discussed in the final part of this thesis. I am basing on the results that I got from the survey. The results were processed, and I created some measure or innovation that would lead to increasing effective internal communication in GW Logistics.eng
dc.date.accepted2018-05-24
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam