Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaneček, Petr
dc.contributor.authorHozová, Petra
dc.date.accessioned2022-03-08T13:27:17Z
dc.date.available2022-03-08T13:27:17Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37567
dc.description.abstractPráce analyzuje image vybrané destinace - Karlových Varů. Předmětem práce je zjistit a porovnat názory obyvatel a návštěvníků této destinace - jaké znají produkty, značky nebo známé osobnosti spojované s městem, jak by hodnotili vybrané služby destinace a (v případě návštěvníků) jaký byl důvod pro jejich návštěvu. Součástí výzkumu je i znalost karlovarské karty KarlovyVARY° CARD, která nabízí slevy a volné vstupy na různá turistická místa. Cílem práce je navržení opatření vedoucích ke zlepšení image této lázeňské destinace, která by navíc vedla k větší spokojenosti obyvatel města a zvýšení popularity mezi turisty.cze
dc.format52 s.
dc.format52 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectImage destinacecze
dc.subjectlázeňstvícze
dc.subjecttradicecze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectdestinační marketingcze
dc.subjectImage of destinationeng
dc.subjectspaeng
dc.subjecttraditioneng
dc.subjecttourismeng
dc.subjectdestination marketingeng
dc.titleImage vybrané destinacecze
dc.title.alternativeImage of selected destinationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50035
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis analyzes the image of a selected spa destination - Karlovy Vary. The subject of the thesis is to discover and compare the opinions of residents and visitors on this destination - which products, brands or famous people they know, which services they like or dislike and (in case of visitors) what is the reason for their arrival in the city. The part of a research is knowledge about KarlovyVARY° CARD - a tourist card offering discounts and free admission to tourist attractions. The aim of the thesis is to propose new measures to improve the image of this spa destination. In addition, it leads to greater satisfaction of residents and increasing popularity among tourists.eng
dc.date.accepted2018-05-21
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam