Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorHolarová, Kristýna
dc.date.accessioned2022-03-08T13:27:26Z
dc.date.available2022-03-08T13:27:26Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37573
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zjistit, jak spotřebitel vnímá Fairtradovou značku. Dalším cílem je zjistit jaké produkty spotřebitel nakupuje a zda je pro něj důležitá udržitelná spotřeba. Tohoto cíle je dosaženo pomocí dotazníkového šetření. Fair trade pojednává o správném přístupu k producentům ze zemí globálního jihu. Snaží se zamezit vykořisťování především pěstitelů a dětské práci. Jedná se o globálně používanou značku, preferovanou především ve vyspělých zemích Evropy a Severní Ameriky. Ve své podstatě je součástí ekologického zemědělství a udržitelného rozvoje. Hlavním poslání značky je, aby pěstitelé dostávali odpovídající odměnu, která je vyšší než náklady na pěstování či výrobu. Současný cíl značky je, aby zákazník nekupoval zboží kvůli logu Fair trade, ale aby si uvědomoval, že je důležité podporovat udržitelný rozvoj.cze
dc.format52 s. (65 047 znaků)
dc.format52 s. (65 047 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFair Tradecze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectGlobální Jihcze
dc.subjectproduktycze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectudržitelnýcze
dc.subjectobchodcze
dc.subjectFair Tradeeng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectGlobal Southeng
dc.subjectproductseng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectproducereng
dc.subjectstoreeng
dc.subjectsustainableeng
dc.titleVnímání Fairtradové značky mezi spotřebitelicze
dc.title.alternativeConsumers' perception of the Fair Trade markeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50049
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this thesis is to find out how the consumer perceives the Fairtrade mark. The other objective is to find out what products the consumer buys and if the sustainable consumption is important for consumers. This objective is achieved through a survey. Fair trade means a correct approach to producers of the Global South. Fair trade prevents from exploitation of growers and children´s labour. Fair trade is a globally used brand preferred mainly in the developed countries of Europe and North America. This brand is a part of organic farming and sustainable development. The main mission of this mark is to provide growers a corresponding payment which is bigger than costs of cultivation or production. The current objective of this brand is that consumes must buy fair trade products for sustainable development, not only for the brand itself.eng
dc.date.accepted2018-05-23
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam