Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDušek, Radim
dc.contributor.authorVrátná, Zuzana
dc.date.accessioned2022-03-08T13:27:40Z
dc.date.available2022-03-08T13:27:40Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37582
dc.description.abstractNázev této bakalářské práce je Vnímání produktů a služeb vybrané banky studenty Jihočeské univerzity. Tato práce rozebírá bankovní produkt z hlediska marketingového mixu v oblasti finančních služeb. V první části jsou popsány vlastnosti a životní cyklus produktu. V praktické části je prostřednictvím dotazníkového šetření dotazována cílová skupina. Tou jsou studenti Jihočeské univerzity. Hlavní pozornost je věnována finančním produktům Československé obchodní banky. Dotazníky jsou zasílány studentům ze všech fakult. Výsledky výzkumu jsou zpracovány v grafech. V další části praktické části jsou uvedeny návrhy na zlepšení produktů a služeb ČSOB.cze
dc.format56
dc.format56
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectfinanční produktcze
dc.subjectbankacze
dc.subjectstudentcze
dc.subjectspokojenost zákazníkůcze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectfinancial producteng
dc.subjectbankeng
dc.subjectstudenteng
dc.subjectconsumer satisfactioneng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titleVnímání produktů a služeb vybrané banky studenty Jihočeské univerzitycze
dc.title.alternativeBank Products and Services as Perceived by Students of University of South Bohemiaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50166
dc.description.abstract-translatedThe name of this bachelor thesis is Bank Products and Services as Perceived by Students of University of South Bohemia. It deals with financial product in terms of marketing mix in field of financial services. In the first part are product's features and life cycle described The focus is on financial products, which are provided to students. Products are measured through questionnaires directed to target group. Target group are students of the South Bohemian University. Questionnaires are sent to the students from all faculties. The research results are processed in charts. In the next part of practical part, proposals for improvement of ČSOB products and services are listed.eng
dc.date.accepted2018-05-22
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam