Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorMrzenová, Monika
dc.date.accessioned2022-03-08T13:27:51Z
dc.date.available2022-03-08T13:27:51Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-09-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37589
dc.description.abstractV bakalářské práci jsou analyzovány faktory výběru sortimentu při nákupu pro obchodní podnik. Teoretická část je věnována definici nákupu, nákupu jako základní podnikové funkci, plánování nákupu, tvorbě strategie řízení zásob, organizaci nákupu, spolupráci s ostatními odděleními v rámci podniku a dodavatelsko-odběratelským vztahům. Praktická část je zaměřena na primární sběr dat o faktorech výběru sortimentu od pracovníků nákupu a následně jsou tato data analyzována. Na základě výsledků, jsou učiněna doporučení pro efektivnější výběr sortimentu a jeho optimalizaci v obchodním podniku.cze
dc.format59 s.
dc.format59 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnákupcze
dc.subjectfaktory výběrucze
dc.subjectsortimentcze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectdodavatelcze
dc.subjectpurchaseeng
dc.subjectselection factorseng
dc.subjectassortmenteng
dc.subjectproducteng
dc.subjectsuppliereng
dc.titleFaktory výběru sortimentu při nákupu pro obchodní podnikcze
dc.title.alternativeFactors of choice of goods within the purchase of an enterpriseeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50258
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis analyzes the factors of selection of the assortment when purchasing for a business enterprise.       The theoretical part is devoted to the definition of purchase, purchase as a basic business function, purchasing planning, inventory management strategy, procurement organization, co-operation with other departments within the enterprise and supplier-customer relations.       The practical part is focused on the primary collection of data about the factors of selection of the assortment from the purchasing staff and thereafter these data are analyzed. Based on the results, recommendations are made for a more efficient selection of the assortment and its optimization in a business enterprise.eng
dc.date.accepted2018-10-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam