Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorZieglerová, Vendula
dc.date.accessioned2022-03-08T13:28:01Z
dc.date.available2022-03-08T13:28:01Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37596
dc.description.abstractBakalářská práce objasňuje význam a využití neuromarketingu pro marketingové účely. V práci jsou podrobně vysvětleny základní pojmy týkající se neuromarketingu, jeho podstaty a nejvíce využívané metody.Jsou definovány základní pojmy, které jsou nezbytné k pochopení daného tématu. Práce obsahuje popis a získané poznatky z neuromarketingového výzkumu v praxi.cze
dc.format51 s. (92 819)
dc.format51 s. (92 819)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectneuromarketingcze
dc.subjectneuromarketingový výzkum.cze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectneuromarketingeng
dc.subjectneuromarketing research.eng
dc.titleVýznam a využití neuromarketingu ve vybrané firměcze
dc.title.alternativeThe importance and use of neuromarketing in the selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50348
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis to prove the importance and use of neuromarketing for marketing purposes. This thesis describes in detail the basic concepts of neuromarketing and the most used methods. The basic concepts that are necessary to understand the subject are defined. The thesis contains a description and acquired knowledge from neuromarketing research in practice.eng
dc.date.accepted2018-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam