Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaneček, Petr
dc.contributor.authorKavková, Olga
dc.date.accessioned2022-03-08T13:28:38Z
dc.date.available2022-03-08T13:28:38Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37618
dc.description.abstractV tomto období je cestovní ruch velmi důležitou oblastí podnikání a vědy. Cestovní ruch má silný vliv na pozitivní vývoj destinací. Pozitivní socioekonomické a environmentální prvky diskutovalo mnoho autorů. Tato bakalářská práce je věnována tvorbě portfolia produktů cestovního ruchu pro rodiny s malými dětmi v oblasti Tábora. Tábor má bohatý potenciál pro aktivní rekreaci. Je mnoho věcí, co tady dělat. Oblast je oblíbená pro možnosti koupání, poznávání památek, cykloturistiku a další sporty. Nejdůležitějším segmentem turistů jsou rodiny s dětmi. Za prvé, je to kvůli jejich množství a za druhé díky budoucí malé návštěvnosti. První část se zabývá ortodoxními postoji k vyšetřované oblasti. Zabývá se cestovním ruchem a to definice, typologie cestovního ruchu, cestovní ruch a nabídka cestovního ruchu. Určuje a stručně popisuje území, které je velmi vhodné pro rodinné dovolené. Dále se zabývá analýzou primární a sekundární nabídky, analýzou poptávky a analýzou konkurence. Primární data byla shromážděna dotazníkem a rozhovorem s dvěma významnými osobami v oblasti cestovního ruchu v Táboře. Výsledky realizovaných analýz jsou formulovány do SWOT analýzy, která vytváří silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Souhrnné informace jsou základem pro tvorbu portfolia produktů. Následně jsou návrhy přijaty a opatření zjednodušeny pro modernizaci produktového portfolia cestovního ruchu ve sledovaném prostoru. Existují dva produkty pro segment rodin s dětmi. Na základě zjištěných výsledků je možné podporovat cestovní ruch pro rodiny s dětmi lépe. To povede ke zvýšení cestovního ruchu v této oblasti.cze
dc.format67
dc.format67
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectProduktové portfolio; SWOT analýza; cestovní ruch ve sledovaném území; cestovní ruch pro rodiny s malými dětmicze
dc.subjectproduct portfolio; SWOT analysis; tourism in the monitored area; tourism for families with childreneng
dc.titleOblast Táborska a jeho potenciál pro rozvoj cestovního ruchu rodin s dětmicze
dc.title.alternativeTábor Region and his potential for development of tourism for families with childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53337
dc.description.abstract-translatedIn this time the tourism is very important branch of business and science as well. Tourism has a strong influence of positive development of destinations. It is positive socio economic and environmental impactis discussed many authors. This bachelor thesis is dedicated to the creation of tourism product portfolio for families with small children in the Tábor area. Tábor have a rich potential for aktive recreation. There are many things what to do here. The region is popular for the possibilities of swimming, sightseeing, cycling and other practicing other sports. The most important segment of tourists are the families with children. Firstly, it is because their quantity and the second future visits of small visit or when they will grow up. The first part deals with the oretical attitudes to investigated area. It deals with tourism and it is definition, tourism typology, tourism system and tourism supply. It determinates and briefly describes heterritory, which is very suitable for family holidays. Further it deals with primary and secondary offer analysis, demand analysis and analysis of competition. Primary date was collected by questionnaire survey and interview with two important people in tourism field in Tábor. The results of realized analyses are formulated into SWOT analysis, which forms strengths and weaknesses, opportunities and threats. Summarized information is the base for creating products portfolio. Then the proposals are adopted and measure simplemented to upgrade the product portfolio of tourism in the monitored area. There are two productsfor segment of families with children adopted. Based on the surfy finding the tourism for families with children can be promoted and developer better. It will lead to increase of tourism in this area.eng
dc.date.accepted2018-05-21
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam